Οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της Volvo (χωρίς τα plug-in υβριδικά) αυξήθηκαν κατά 52% τον Σεπτέμβριο. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 9.205 EV τον περασμένο μήνα παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 15% των συνολικών πωλήσεών της. Η αύξηση παρουσιάστηκε σε κάθε αγορά, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης (+23%), της Κίνας (+23%), των ΗΠΑ (+631%) και άλλων αγορών (+155%).

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πουλήσει πάνω από 80.600 EV φέτος, σημειώνοντας αύξηση 149% σε σχέση με το 2022. Η σειρά EV της Volvo ξεκίνησε με το C40 Recharge και το XC40 Recharge και έχει επεκταθεί σε μεγάλο βαθμό τους τελευταίους μήνες.

Νέα EV που κυκλοφορούν

Η Volvo παρουσίασε τη ναυαρχίδα EX90 τον περασμένο Νοέμβριο, ένα μεγάλο επταθέσιο ηλεκτρικό SUV με αυτονομία έως 300 μίλια.

Εν τω μεταξύ, η Volvo παρουσίασε το μικρότερο και πιο προσιτό ηλεκτρικό SUV της, το EX30, νωρίτερα φέτος. Το EX30 θα ξεκινά από 36.245 δολάρια (συμπεριλαμβανομένου του προορισμού), με αυτονομία έως 275 μίλια (δείτε την κριτική μας εδώ).

Το μικρό ηλεκτρικό SUV της Volvo αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα για τη Volvo, στοχεύοντας σε ένα "εντελώς διαφορετικό δημογραφικό κοινό" σε νεότερους αγοραστές.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει επίσης το πρώτο της ηλεκτρικό μίνι βαν, το EX90, πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 12 Νοεμβρίου.

Η Volvo "θέτει σε εφαρμογή σημαντικά δομικά στοιχεία για την επόμενη φάση ανάπτυξής της", με πολυαναμενόμενα EVs σε νέες κατηγορίες, ένα εργοστάσιο μπαταριών υπό κατασκευή και άλλα πολλά στο δρόμο.