- Όχι μόνον να διδάσκονται στα Ελληνικά σχολεία «έργα κι ημέραι» της Τουρκικής πατρίδας (σφαγές , εξανδραποδισμοί και γενοκτονίες) αλλά και το πογκρόμ (*) που εξαπέλυσε το βαθύ Τουρκικό κράτος στις 6 Σεπτεμβρίου του 1955, εναντίον των Ελληνικής καταγωγής Κωνσταντινουπολιτών

Αποτέλεσμα: από την τότε ακμάζουσα κοινότητα 125.000 συμπατριωτών μας, να έχουν μείνει σήμερα μόλις 3.500 στην γειτονική πόλη. Οι υπόλοιποι μετανάστευσαν στην Ελλάδα, Αμερική και Ευρώπη.

Αυτή είναι η «κατάρα της Ασίας», κατά τον Τζ. Χόρτον, Αμερικανό πρόξένο στην Πόλη το 1917. Την ορδή του Οσμάν που μετεξελίχθη στη «σύγχρονη Τουρκία», ενεθυμήθη κι ο Αδόλφος Χίτλερ, στη Βαν Ζέε το 1943, ειπών το απαίσιον εκείνο: «ποιος ενδιαφέρεται πλέον για τη γενοκτονία των Αρμενίων από τους Νεοτούρκους;» (σ.σ.: λησμόνησε των Ποντίων).

Με πρόφαση τον εμπρησμό - από πράκτορες της ΜΙΤ- της οικίας όπου εγεννήθη ο Μουσταφά Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη, που, ειρήσθω εν παρόδω, μετέδωσε του ΒΒC μερικές ώρες …ενωρίτερα , ο οργανωμένος από την κυβέρνηση Μεντερές Τουρκικός όχλος επετέθη κατά των Ελληνικών οικιών, καταστημάτων, ιδρυμάτων και νεκροταφείων και δεν άφησε «λίθον επί λίθου», κακοποιώντας συγχρόνως άνδρες, γυναίκες και παιδιά Ελληνικής καταγωγής που διέμεναν στο Πέραν της Κων/λεως.

Ήταν τέτοια η βιαιότης κι ο κατατρεγμός που επέφερε το Τουρκικό «πογκρόμ», ώστε ο τότε Τούρκος πρωθυπουργός Ανδάν Μεντερές κι ο ΥΠΕΞ Ζορλού να καταδικασθούν εις θάνατον και να εκτελεσθούν εν συνεχεία από το στρατιωτικό κίνημα που τους ανέτρεψε. Πρωθυπουργός τότε ο Κων/νος Καραμανλής απλώς εξέφρασε την συμπάθεια στα θύματα της Τουρκικής θηριωδίας, που επεξετάθη και στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ στην Σμύρνη.

-Γιατί τώρα τα γράφομε όλα αυτά; Διότι ο Ερντογάν μας προκαλεί, επωφελούμενος του «ηπίου κλίματος» στις σχέσεις των δύο χωρών και της Τουριστικής περιόδου που ήδη ξεκίνησε. Ο νεοσουλτάνος έδωσε εντολή να διδάσκεται στα Τουρκικά σχολεία το μύθευμα της «Γαλάζιας πατρίδας» (και το παράτυπο τουρκο-λιβυκό συμβόλαιο!). Δηλ. της θάλασσας που είχαν δει οι προπάτορες του μόνο σε θαλασσογραφίες κι είχαν ακούσει σε κάποιες ιστορίες του Ναστρεδίν Χότζα.

- Ίσως ,κάνει καλά τώρα, να στρέψει τους νεαρούς Τούρκους στο ναυτικό επάγγελμα για να βρουν δουλειά σε Ελληνικά πλοία που χρειάζονται πληρώματα.

Υπάρχει ένα Ελληνικό νησάκι, «τόσο δα μικρό», σε απόσταση βολής τυφεκίου από την Τουρκία. «Οινούσσες» λέγεται και διαθέτει εμπορικό στόλο μεγαλύτερο από ολόκληρο τον Τουρκικό. Ας το πληροφορηθούν οι Τούρκοι μαθητές όπως ότι η Ελληνόκτητη ναυτιλία είναι η μεγαλυτέρα του κόσμου, πάνω από την Γιαπωνέζικη και την Κινεζική, εις Έλληνες εφοπλιστές, οι διεθνείς Τραπεζίτες έχουν εμπιστευθή το 60% της Ευρωπαϊκής ναυτιλίας, ο εμπορικός στόλος μας είναι σύγχρονος και κατ’ εξοχήν οικονόμος εκπομπών διοξειδίου του άνθρακος ανά μεταφερομένου φορτίου και η υπερπόντιος ναυτιλία απέφερε στην Ελληνική οικονομία 245 δις. δολλαρίων μόνο την τελευταία 20ετία και συνεχίζει να «κτίζει καράβια» στα Κορεατικά, Κινεζικά και Ιαπωνικά ναυπηγεία – συντόμως κι εν Ελλάδι.

Για την ιστορία επίσης , να μάθουν τα Τουρκάκια ότι η Ελληνική επανάσταση του 1821 που κατέλυσε την Οθωμανική αυτοκρατορία , κυριάρχησε στην θάλασσα χάρις στην ναυτοσύνη των Υδραίων, Σπετσιωτών, Ψαριανών, Κασιωτών και Γαλαξιδιωτών.

Μάλιστα τώρα που γίνονται τα «Ποσειδώνια» στην Αθήνα, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή έκθεση διεθνώς, ας προσκαλέσει ο κ. Γεραπετρίτης τον Τούρκο πρόεδρο που τόσο θαυμάζει, για να δεί εκ του σύνεγγυς που ευρίσκεται η πραγματική θαλασσία πατρίς την οποία αποζητά ματαίως.

(*) Πογκρόμ= Στη Ρωσσική γλώσσα , ο βίαιος διωγμός των Εβραίων στην Τσαρική Ρωσσία