Μέχρι πρόσφατα δεν δίναμε σημασία στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά αυτό σταδιακά αλλάζει και οι πωλήσεις τους έχουν αρχίσει να αυξάνονται και ο κόσμος τα θέλει. Τελικά έφθασε η στιγμή που τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν να τραβούν το ενδιαφέρον των ευρωπαίων καταναλωτών. Αν και πριν λίγο καιρό η ζήτηση ήταν μικρή, το τελευταίο διάστημα έχει ανέβει αρκετά, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία.

Τον φετινό Ιανουάριο το μερίδιο πωλήσεων μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά κυμάνθηκε στο 4,01%. Από τότε τα πράγματα έχουν βελτιωθεί και τον φετινό Ιούνιο έφθασε στο 5,3%. Ποσοστό που αποτελεί το μεγαλύτερο που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα.

Παρά την οριακή άνοδο των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη (η οποία οφείλεται κυρίως στην μειωμένη ζήτηση της Γερμανίας), η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι σχετικά χαμηλή. 

Ένας σημαντικός λόγος είναι οι αυξημένες τιμές πώλησης, αλλά και το γεγονός ότι τα πρώτης γενιάς ηλεκτρικά έχουν μικρή αυτονομία. Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και την έλλειψη υποδομών φόρτισης που αποτελεί πρόβλημα όχι μόνο για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και για τα καινούρια.

Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων καταγράφεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Είναι και αυτά που φέρουν καλύτερη τεχνολογία, αλλά έχουν και αρκετά μεγάλες αυτονομίες. Τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αύξησαν τον Ιούνιο το μερίδιο αγοράς τους κατά 36,7% σε σχέση με τον φετινό Ιανουάριο, δείχνοντας παράλληλα την τάση και την στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

(Πηγή: Top Gear Greece)