Σύμφωνα με νέα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν μόλις κατά 0,2% τον Ιούλιο του 2024. Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 10,8% σε 102.705 μονάδες τον περασμένο μήνα. Ως αποτέλεσμα,

το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων μειώθηκε στο 12,1% τον Ιούλιο του 2024 από 13,4% πριν από ένα χρόνο.

Παρά τις υψηλότερες πωλήσεις στο Βέλγιο (+44,2%), την Ολλανδία (+8,9%) και τη Γαλλία (+1%), η μαζική πτώση της Γερμανίας (-36,8%) συμπαρέσυρε την αγορά. Μέχρι τους πρώτους επτά μήνες του 2024, τα EV αντιπροσώπευαν το 12,5% των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη (815.399 μονάδες)

Από την άλλη πλευρά, τα υβριδικά οχήματα είδαν 25,7% περισσότερες ταξινομήσεις τον Ιούλιο (273.003), καθώς οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές είχαν διψήφια αύξηση.

Η Γαλλία (+47,4%), η Ισπανία (+31,5%), η Γερμανία (+22,4%) και η Ιταλία (+17,4%) σημείωσαν όλες υψηλότερες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων τον περασμένο μήνα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς στο 32%, από 25,5% πέρυσι.

Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είχαν 7% και 10% λιγότερες ταξινομήσεις τον Ιούλιο, αντίστοιχα, καθώς συνεχίζουν να πέφτουν σε δυσμένεια.

Το φθηνότερο EV της Volvo οδηγεί την ανάπτυξη ενόψει του λανσαρίσματος στις ΗΠΑ
Η Volvo ηγήθηκε της αύξησης των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Ιούλιο, με 22.079 μονάδες να πωλούνται τον περασμένο μήνα, αυξημένες κατά 36,7% από τον Ιούλιο του 2023.

Η Volvo έχει πάνω από 176.200 νέα οχήματα ταξινομημένα στην ΕΕ μέχρι τους πρώτους επτά μήνες του 2024. Αυτό είναι σχεδόν 39% υψηλότερο από τα 127.032 αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μέχρι τον Ιούλιο του περασμένου έτους.

Το EX30, το μικρότερο και φθηνότερο EV της Volvo, οδηγεί την ανάπτυξη. Αφού παρέδωσε το πρώτο της μοντέλο τον Ιανουάριο, η Volvo έχει ήδη πουλήσει 47.172 μοντέλα μέχρι τον Ιούλιο.

Μέχρι τον Ιούλιο, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ξεπέρασε τους αντιπάλους της, όπως η Volkswagen (+3,6%), η Stellantis (0,2%), η Hyundai (-3,1%), η BMW (+1,8%), η Mercedes-Benz (-1,9%) και η Tesla (-9,8%).

Η Volvo περίμενε ότι το EX30 θα άλλαζε τα δεδομένα και αυτό συνέβη στην Ευρώπη. Ξεκινώντας από περίπου 36.000 ευρώ (40.000 δολάρια), το EX30 είναι ένα από τα πιο προσιτά EV στην Ευρώπη.

Στις ΗΠΑ, το EX30 θα ξεκινά από 34.950 δολάρια, καθιστώντας το μία από τις φθηνότερες ηλεκτρικές επιλογές στην αγορά. Αν και αναμενόταν να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ αργότερα φέτος, η Volvo το μεταθέτει για το 2025.

Η καθυστέρηση έρχεται μετά την ανακοίνωση των ΗΠΑ για δασμούς 100% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, όπου κατασκευάζεται σήμερα το EX30.

Η Volvo επιταχύνει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου για να εξάγει στις ΗΠΑ. Το EX30 θα είναι διαθέσιμο με κινητήρια μονάδα και διπλό κινητήρα με αυτονομία έως 275 μίλια. Το AWD EX30 της Volvo έχει ονομαστική αυτονομία 265 μιλίων.

Παρά τη χαμηλή τιμή εκκίνησης, το EX30 εξακολουθεί να είναι φορτωμένο με τα τεχνολογικά καλούδια και φυσικά τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που αναμένονται από έναVolvo.