Το φθηνότερο ηλεκτρικό SUV της Volvo αποδεικνύεται ότι είναι ο μοχλός ανάπτυξης που ήλπιζε η μάρκα. Τον Σεπτέμβριο, το EX30 ήταν το τρίτο σε πωλήσεις μοντέλο της Volvo, καθώς τα EV πλησίασαν το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων. Η Volvo πούλησε 62.458 οχήματα παγκοσμίως τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 1% σε σχέση με πέρυσι.

Παρά την «ασταθή και αβέβαιη αγορά», ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Volvo Björn Annwall δήλωσε ότι η εταιρεία παραμένει ενθαρρυμένη από τις σταθερές επιδόσεις της στην Ευρώπη.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Volvo ανήλθαν σε 31.276 τον περασμένο μήνα, αυξημένες κατά 32% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023. Ο Annwall δήλωσε ότι η αύξηση των πωλήσεων «είχε ως αιχμή του δόρατος το EX30».

Το ηλεκτρικό SUV χαμηλού κόστους συνεχίζει να αναπτύσσει δυναμική, αφού το EX30 εκτοξεύτηκε και έγινε το δεύτερο σε πωλήσεις EV στην Ευρώπη τον Αύγουστο.

Ξεκινώντας από περίπου 30.000 ευρώ στην Ευρώπη, το EX30 είναι το φθηνότερο και μικρότερο ηλεκτρικό SUV της Volvo.

Η Volvo πούλησε 9.610 μοντέλα EX30 τον Σεπτέμβριο, το τρίτο σε πωλήσεις όχημά της πίσω από τα XC60 (18.096) και XC40/EX40 (13.930). Το συμπαγές ηλεκτρικό SUV ώθησε το μερίδιο των EV της Volvo στις συνολικές πωλήσεις στο 24% για το μήνα.

Παρά την επιτυχία στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Volvo μειώθηκαν κατά 22% (8.518) στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα και κατά 16% στην Κίνα (12.915).

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της Volvo μειώθηκαν κατά 41% στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα και είναι μειωμένες κατά 65% μέχρι τους πρώτους εννέα μήνες του 2024.

Στην Κίνα, οι πωλήσεις EV υποχώρησαν κατά 8% τον Σεπτέμβριο, αλλά εξακολουθούν να είναι αυξημένες κατά 17% από την αρχή του έτους. Η Volvo λάνσαρε το EX30 στην Κίνα τον Μάιο, ξεκινώντας από περίπου 28.000 δολάρια (200.800 γουάν). Παρουσίασε επίσης το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό μίνι βαν της, το EM90, στην Κίνα, ξεκινώντας από περίπου 114.000 δολάρια (818.000 γουάν).