Akio Toyoda (Toyota): Η Στροφή στο Μέλλον Μόνο σε EV θα Σημάνει Εκατομμύρια Απώλειες Θέσεων Εργασίας

Akio Toyoda (Toyota): Η Στροφή στο Μέλλον Μόνο σε EV θα Σημάνει Εκατομμύρια Απώλειες Θέσεων Εργασίας
energia.gr
Πεμ, 10 Οκτωβρίου 2024 - 12:43

Η μετάβαση σε ένα μέλλον αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγήσει σε απώλειες θέσεων εργασίας μεταξύ όσων εργάζονταν σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των πολλών προμηθευτών του τομέα, δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος της Toyota Motor. «Υπάρχουν 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι που ασχολούνται με την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία. Ανάμεσά τους είναι και εκείνοι

που ασχολούνται (με εργασίες) που σχετίζονται με τον κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Akio Toyoda στους δημοσιογράφους.

«Αν τα ηλεκτρικά οχήματα γίνουν απλώς η μόνη επιλογή, μεταξύ άλλων και για τους προμηθευτές μας, οι θέσεις εργασίας αυτών των ανθρώπων θα χαθούν», είπε, προσθέτοντας ότι του αρέσουν τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Οπως αναφέρει το Reuters, η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις, ήταν πιο προσεκτική στην προσέγγισή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από άλλους κατασκευαστές. Αυτό τη βοηθάει σήμερα, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις EV επιβραδύνονται και επωφελείται από τη ζήτηση για την επεκτεινόμενη υβριδική της σειρά, μεταξύ άλλων και στην κορυφαία αγορά της, τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Είναι υπέρμαχος αυτού που αποκαλεί στρατηγική «πολλαπλών μονοπατιών» προς τις μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η οποία περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρεύματα, υβριδικά οχήματα, οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και άλλες τεχνολογίες κίνησης.

Τον Ιανουάριο, ο Toyoda δήλωσε ότι τα EVs θα αντιπροσωπεύουν το πολύ το 30% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων, με τα υβριδικά, τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα οχήματα καύσης καυσίμου να αποτελούν το υπόλοιπο. Δεν προσδιόρισε το χρονικό πλαίσιο για την πρόβλεψη αυτή.

Ο Toyoda έκανε τα σχόλια αυτά στους δημοσιογράφους κατά τα αποκαλυπτήρια προτομής του πατέρα του, Shoichiro Toyoda, στο Πανεπιστήμιο της Nagoya στην κεντρική Ιαπωνία.

Ο γηραιότερος Toyoda, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 97 ετών πέρυσι, ηγήθηκε της Toyota κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, όταν η εταιρεία αναδιαμόρφωσε την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων, ανατρέποντας την κυριαρχία του Ντιτρόιτ. Επέβλεψε επίσης το λανσάρισμα της πολυτελούς μάρκας Lexus και του υβριδικού Prius.