Η HD Hyundai Κατασκεύασε Κινητήρα Αμμωνίας που Χρησιμοποιεί Πρώτος Ψεκασμό Υψηλής Πίεσης

Η HD Hyundai Κατασκεύασε Κινητήρα Αμμωνίας που Χρησιμοποιεί Πρώτος Ψεκασμό Υψηλής Πίεσης
energia.gr
Παρ, 11 Οκτωβρίου 2024 - 09:22

Η HD Hyundai Heavy Industries υποστηρίζει ότι έχει επιτύχει μια κρίσιμη ανακάλυψη στην ανάπτυξη κινητήρων με αμμωνία χρησιμοποιώντας μια μοναδική μέθοδο έγχυσης υψηλής πίεσης. Η Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική εταιρεία λέει ότι πέτυχε την πιστοποίηση κατά τη διάρκεια 

δοκιμών μοντέλων και είναι έτοιμη να ξεκινήσει την εμπορευματοποίηση του κινητήρα. Οι αναφορές για τον κινητήρα της Hyundai τονίζουν ότι χρησιμοποιεί μια πρόσφατα αναπτυγμένη "μέθοδο άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης" που συμπιέζει τον αέρα στον θάλαμο καύσης του κινητήρα και στη συνέχεια τον καίει με έγχυση αμμωνίας με υψηλή πίεση. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτός είναι ο πρώτος κινητήρας αμμωνίας στον κόσμο που έχει εφαρμόσει με επιτυχία μέθοδο άμεσου ψεκασμού αμμωνίας υψηλής πίεσης.

«Μέχρι τώρα, οι κινητήρες αμμωνίας βασίζονταν σε μια «μέθοδο προαναμεμιγμένης καύσης χαμηλής πίεσης», λέει η Hyundai, η οποία εξήγησε ότι καίει ένα μείγμα αμμωνίας και αέρα, το οποίο παρέχεται στον θάλαμο καύσης του κινητήρα, μέσω συμπίεσης. Λένε ότι παρά τα οφέλη της μεγάλης απόδοσης και της απόδοσης καυσίμου, οι εταιρείες κινητήρων σε όλο τον κόσμο δυσκολεύτηκαν να αναπτύξουν αυτήν τη μέθοδο λόγω της υψηλής τεχνολογικής πολυπλοκότητάς της.

Κατά τη ρύθμιση ενός βελτιστοποιημένου χρόνου και περιόδου ψεκασμού καυσίμου για τη μεγιστοποίηση του ρυθμού καύσης, η HD Hyundai Heavy Industries αναφέρει ότι χρησιμοποίησε επίσης ένα σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης (SCR) για να ελαχιστοποιήσει την ποσότητα οξειδίου του αζώτου και άκαυστη αμμωνία. Επιπλέον, ένας ολοκληρωμένος μηχανισμός που αναπτύχθηκε ανεξάρτητα από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering έχει εφαρμοστεί ευρέως με αποτέλεσμα τη δραστική μείωση των συγκεντρώσεων αμμωνίας.

«Η ανάπτυξη αυτού του κινητήρα αμμωνίας έχει μεγάλο νόημα, καθώς θα είναι μια ευκαιρία για εμάς να ηγούμαστε στην αγορά παρέχοντας παράλληλα μια διευρυμένη σειρά κινητήρων διπλού καυσίμου φιλική προς το περιβάλλον», δήλωσε ένας αξιωματούχος της HD Hyundai Heavy Industries. «Στοχεύουμε να ενισχύσουμε την προηγμένη τεχνολογία μας και να αναλάβουμε το προβάδισμα στη μελλοντική φιλική προς το περιβάλλον αγορά πλοίων».

Η δοκιμή του κινητήρα βάσει μοντέλου ολοκληρώθηκε στις 7 Οκτωβρίου στο Κέντρο Τεχνολογίας Κινητήρα της Hyundai στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Στη δοκιμή συμμετείχαν εκπρόσωποι από επτά νηογνώμονες, συμπεριλαμβανομένων των ABS, DNV, LR, BV, RINA, ClassNK και KR. 

Έγκριση κατηγορίας βάσει μοντέλου από τους επτά μεγάλους νηογνώμονες

Από την Hyundai αναφέρουν ότι ο κινητήρας λαμβάνει έγκριση κατηγορίας βάσει μοντέλου από τους επτά μεγάλους νηογνώμονες. Η λεπτομερής εξέταση και η αναθεώρηση συμμόρφωσης οριστικοποιήθηκαν με την έγκριση κατηγορίας βάσει μοντέλου και η HD Hyundai Heavy Industries αναφέρει ότι σύντομα θα ξεκινήσει την εμπορευματοποίηση του κινητήρα αμμωνίας HiMSEN.

Η HD Hyundai Heavy Industries λέει ότι ο κινητήρας αμμωνίας θα είναι κατάλληλος όχι μόνο για φορείς αμμωνίας αλλά και για θαλάσσια παραγωγή ενέργειας και πρόωσης. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να διαθέσει τον κινητήρα στην αγορά παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε επίγειες εγκαταστάσεις.

Αυτό έρχεται λιγες μόλις εβδομάδες αφότου η ιαπωνική NYK ανέφερε ότι είχε ολοκληρώσει τη μετατροπή ενός ρυμουλκού για να γίνει το πρώτο που θα λειτουργούσε με αμμωνία ως κύριο καύσιμο. Σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στον κόλπο του Τόκιο ως μέρος ενός έργου επίδειξης. Η Σιγκαπούρη προχώρησε στη δοκιμή και την πιστοποίηση ενός υπεράκτιου πλοίου εφοδιασμού που μετατράπηκε για εργασίες αμμωνίας από την Fortescue της Αυστραλίας, ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια startup εταιρεία Amogy επιδεικνύει μια τεχνολογία πυρόλυσης αμμωνίας που παράγει υδρογόνο για κυψέλες καυσίμου. Ολοκλήρωσαν την πρώτη επίδειξη σε ένα μετασκευασμένο ρυμουλκό καθώς εργάζονται για να κλιμακώσουν την τεχνολογία τους.

Μεγάλοι κατασκευαστές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των MAN και Wartsila, ανέφεραν επίσης σημαντική πρόοδο στην ανάπτυξη των εκδόσεων τους κινητήρων με αμμωνία. Αναμένεται ευρέως ότι η τεχνολογία θα αρχίσει να αναπτύσσεται μέχρι το 2026.