σε μια «αισιόδοξη εκτίμηση της περαιτέρω ανάπτυξης της παραγωγής ηλεκτρονικών αυτοκινήτων», όπως την χαρακτήρισε η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η κίνηση έγινε κατόπιν αιτήματος του συμβουλίου των εργαζομένων στο Gigafactory του Βερολίνου.
Στη Γερμανία, όπου υπάρχει ένα είδος συνδικαλιστικής δομής όπου οι εργαζόμενοι σχηματίζουν τοπικά συμβούλια εργαζομένων για να διαπραγματεύονται με τη διοίκηση. Δεν συνδέονται απαραίτητα με ένα ευρύτερο συνδικάτο, αλλά τα συνδικάτα μπορούν να έχουν επιρροή μέσα σε ένα εργατικό συμβούλιο.
Νωρίτερα φέτος, η πλειοψηφία των εργαζομένων του Tesla Gigafactory Berlin ψήφισε κατά των συνδικαλιστικών εκπροσώπων της IG Metall στο νέο εργατικό συμβούλιο, αλλά το συνδικάτο εξακολουθεί να έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο εξασφαλίζοντας περίπου το 40% των θέσεων στο συμβούλιο.
Η Tesla. η οποία είναι διαβόητα αντι-συνδικαλιστική, φρόντισε να ενημερώσει όλους ότι το IG Metall δεν είχε καμία σχέση με αυτή την απόφαση για τη μόνιμη πρόσληψη 500 σημερινών προσωρινών εργαζομένων.
Πρόκειται περισσότερο για την εμπιστοσύνη της εταιρείας στην επιχείρησή της. Η Tesla δήλωσε: «Η Tesla είναι μια εταιρεία, η οποία έχει την ευθύνη για τη λειτουργία της:
Σε μια εποχή που πολλές εταιρείες μιλούν για περικοπές θέσεων εργασίας και κλείσιμο εργοστασίων, η είδηση ότι σε 500 ακόμη άτομα θα προσφερθεί μια μακροπρόθεσμη προοπτική στην Tesla σε μόνιμη θέση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη.
Στο Gigafactory του Βερολίνου, η Tesla παράγει προς το παρόν μόνο το Model Y για τις ευρωπαϊκές αγορές. Ο ρυθμός παραγωγής πιστεύεται ότι είναι περίπου 5.000 μονάδες την εβδομάδα.
Η εταιρεία απασχολεί περίπου 12.000 άτομα στο εργοστάσιο.
Ο Elon Musk δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι η Tesla ενδέχεται να μεταφέρει την παραγωγή του Tesla Semi, του ηλεκτρικού φορτηγού της κατηγορίας 8, στο εργοστάσιο για ευρωπαϊκή διανομή.