από 35.000 μελλοντικές περικοπές θέσεων εργασίας και μείωση της παραγωγής σχεδόν κατά το ένα τέταρτο, χωρίς όμως άμεσο κλείσιμο εργοστασίων ή απολύσεις.
Υπολείπεται των αρχικών φιλοδοξιών της διοίκησης και των προσδοκιών της αγοράς και στερείται της αίσθησης του επείγοντος, σύμφωνα με τον αναλυτή της Jefferies Philippe Houchois.
Δεδομένου του ρυθμού των αλλαγών στις αντίπαλες εταιρείες και του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον κλάδο, «υπάρχει κίνδυνος τα κέρδη να έρθουν πολύ αργά και να μην είναι επαρκή», έγραψαν οι αναλυτές της ODDO BHF σε σημείωμα προς τους πελάτες.
Η δυναμική των κερδών της VW είναι επίσης απίθανο να βελτιωθεί σημαντικά το επόμενο έτος, δεδομένης της αδύναμης ζήτησης στην Κίνα και των πιθανών δασμών μετά την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, πρόσθεσαν.
Οι αναλυτές τόσο της Jefferies όσο και της ODDO BHF ανέφεραν ότι χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες για να γίνει κατανοητό πώς η διοίκηση της VW σκοπεύει να επιτύχει τις ανακοινωθείσες περικοπές κόστους ύψους 15 δισ. ευρώ ετησίως.
Ο αντίκτυπος της συμφωνίας στο κόστος θα γίνει ορατός μόνο μετά το 2025, και αυτό είναι μόνο η αρχή μιας 5ετούς διαδικασίας, έγραψαν οι αναλυτές της J.P. Morgan σε σημείωμά τους, αν και το χαρακτήρισαν «θετικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
Οι μετοχές της Volkswagen σημείωναν πτώση 2,39% στα 86,68 ευρώ στη Φρανκφούρτη στις 1051 GMT.
Οι μετοχές των ομοειδών γερμανικών εταιρειών BMW, Mercedes-Benz, του βασικού μετόχου της VW Porsche Automobil Holding και της Porsche AG σημείωσαν πτώση μεταξύ 0,9% και 1,7%.
Οι μετοχές της Volkswagen έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 20% φέτος και διαπραγματεύονται γύρω από τα επίπεδα του 2010.