Τα διϋλιστήρια σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική μπορεί να χρειαστεί να μειώσουν την παραγωγική τους δυνατότητα κατά 4,3 εκατ. βαρέλια ανά ημέρα ως το 2013, σύμφωνα με την JBC Energy. Οι συγχωνεύσεις αναμένεται να πλήξουν ιδιαίτερα την Ευρώπη, ενώ βασικός λόγος για την κατάσταση αυτή θα είναι η μείωση της ζήτησης για βενζίνη, καθώς και ο ανταγωνισμός από Ρωσία και Ασία στην παραγωγή ντίζελ.

Τα διϋλιστήρια σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική μπορεί να χρειαστεί να μειώσουν την παραγωγική τους δυνατότητα κατά 4,3 εκατ. βαρέλια ανά ημέρα ως το 2013, σύμφωνα με την JBC Energy. Οι συγχωνεύσεις αναμένεται να πλήξουν ιδιαίτερα την Ευρώπη, ενώ βασικός λόγος για την κατάσταση αυτή θα είναι η μείωση της ζήτησης για βενζίνη, καθώς και ο ανταγωνισμός από Ρωσία και Ασία στην παραγωγή ντίζελ.

«Με τα περιθώρια κέρδους κάτω από τα 2 δολάρια ανά βαρέλι και τις εκτιμήσεις για τη ζήτηση του 2011 να εμφανίζονται απαισιόδοξες, υπάρχει ένας αριθμός ευρωπαϊκών διϋλιστηρίων που μπορεί να κλείσουν στο άμεσο μέλλον», τονίζει η εταιρεία. Στην Γηραιά Ήπειρο, η παραγωγική δυνατότητα θα μειωθεί κατά 2,5 εκατ. βαρέλια, ενώ στη Βόρεια Αμερική κατά 1,8 εκατ. βαρέλια ώστε να ισορροπήσει η αγορά.