Folli Follie: Δεν θα Ζημιωθεί η Τοπική Αγορά Καυσίμων από τα Αφορολόγητα Βενζινάδικα στα Σύνορα

Folli Follie: Δεν θα Ζημιωθεί η Τοπική Αγορά Καυσίμων από τα Αφορολόγητα Βενζινάδικα στα Σύνορα
energia.gr
Τετ, 12 Ιανουαρίου 2011 - 15:27
Αποκρούει τους φόβους ότι θα προκληθεί ζημία στην τοπική αγορά υγρών καυσίμων από την επαναλειτουργία των τριών πρατηρίων αφορολογήτων καυσίμων η διοίκηση του ομίλου Folli Follie Group σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου για το θέμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου, κ. Τζ. Κουτσολιούτσο, όπως έχει ήδη διευκρινιστεί, η εμπορία καυσίμων αφορά μόνο σε πετρέλαιο κίνησης, αφικνούμενων φορτηγών δημόσιας χρήσης τρίτων χωρών

Αποκρούει τους φόβους ότι θα προκληθεί ζημία στην τοπική αγορά υγρών καυσίμων από την επαναλειτουργία των τριών πρατηρίων αφορολογήτων καυσίμων η διοίκηση του ομίλου Folli Follie Group σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου για το θέμα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου, κ. Τζ. Κουτσολιούτσο, όπως έχει ήδη διευκρινιστεί, η εμπορία καυσίμων αφορά μόνο σε πετρέλαιο κίνησης, αφικνούμενων φορτηγών δημόσιας χρήσης τρίτων χωρών.

Αν και ο όμιλος Folli Follie δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει τα ετήσια έσοδα από την επαναλειτουργία των πρατηρίων, υπογράμμισε ότι από τους μεν Κήπους περνάνε 50.000 φορτηγά ετησίως, από τους Ευζώνους 67.000, ενώ από το τρίτο σημείο 19.000.

Επίσης, όσον αφορά την συγχώνευση με απορρόφηση των εταιριών Folli Follie AEBE και Elmec Sport ABETE από την εταιρία Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών ΑΕ, η οποία ολοκληρώθηκε την 31.12.2010, ο πρόεδρος του ομίλου κ. Κουτσολιούτσος εκτίμησε ότι ο τζίρος του ομίλου θα υπερβεί το 1 δισ. και τα κέρδη θα φτάσουν τα 100 εκατ. ευρώ το 2011. Εκτίμησε ότι η φετινή χρονιά πλην Ελλάδος θα κινηθεί ανοδικά, στις υπόλοιπες δραστηριότητες και γεωγραφικές περιοχές.

 

Αναφορικά με την αναδιάρθρωση του ομίλου, ο κ. Κουτσολιούτσος υπογράμμισε ότι προέχει η διοικητική αναδιάρθρωση, τονίζοντας ωστόσο, ότι θα προχωρήσουν επίσης αναδιαρθρώσεις χρηματοοικονομικές όπως η επαναδιαπραγμάτευση δανείων.

Επίσης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να εξεταστεί αργότερα μέσα στον χρόνο η πιθανή απόσχιση και εισαγωγή της Link of London σε ασιατικό χρηματιστήριο.