Υπερψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία στην Ολομέλεια της Βουλής, η τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία τιμωρούνται με αυστηρότατες κυρώσεις, όσοι πρατηριούχοι πετρελαίου και βενζίνης «πειράζουν» τις αντλίες. Η τροπολογία προβλέπει κατάσχεση του «πειραγμένου» οργάνου, ελάχιστο χρηματικό πρόστιμο 50.000 ευρώ και μέγιστο 500.000 ευρώ για κάθε αντικανονικά λειτουργούσα αντλία, διοικητικές και χρηματικές κυρώσεις για όσους μετείχαν στην συγκεκριμένη διαδικασία εξαπάτησης του καταναλωτή και οριστική αφαίρεση της άδειας της επιχείρησης.

Υπερψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία στην Ολομέλεια της Βουλής, η τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία τιμωρούνται με αυστηρότατες κυρώσεις, όσοι πρατηριούχοι πετρελαίου και βενζίνης «πειράζουν» τις αντλίες. Η τροπολογία προβλέπει κατάσχεση του «πειραγμένου» οργάνου, ελάχιστο χρηματικό πρόστιμο 50.000 ευρώ και μέγιστο 500.000 ευρώ για κάθε αντικανονικά λειτουργούσα αντλία, διοικητικές και χρηματικές κυρώσεις για όσους μετείχαν στην συγκεκριμένη διαδικασία εξαπάτησης του καταναλωτή και οριστική αφαίρεση της άδειας της επιχείρησης.
Την ίδια στιγμή, οι περσινές αυξήσεις του ειδικού φόρου στα καύσιμα σε συνδυασμό με την αύξηση των διεθνών τιμών του πετρελαίου πρόσφατα, έχουν οδηγήσει σε πολύ υψηλά επίπεδα την τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα. Τα νοικοκυριά καλούνται να πληρώσουν πολύ περισσότερα ευρώ κάθε μήνα για βενζίνη και πετρέλαιο θέρμανσης, ενώ η χώρα μας είναι πλέον η πιο ακριβή στην Ευρώπη στην αμόλυβδη, με τιμές που ξεπερνούν το 1,6 ευρώ ανά λίτρο, ακόμα και στα φθηνότερα πρατήρια.

 

Ένας οδηγός αυτοκινήτου 1.000 κυβικών πλήρωνε στο παρελθόν με τιμή 1,1 ευρώ ανά λίτρο, 110 ευρώ κάθε μήνα για τη βενζίνη, ενώ πλέον με τιμή 1,6 ευρώ ανά λίτρο καλείται να καταβάλει κοντά στα 160 ευρώ κάθε μήνα. Στη Βόρεια Ελλάδα, ολοένα και περισσότεροι στρέφονται στις αγορές της Βουλγαρίας και των Σκοπίων για τον ανεφοδιασμό τους, αφού οι τιμές εκεί είναι μέχρι και 50 λεπτά ανά λίτρο χαμηλότερες.