Η SUNLIGHT κινήθηκε το 2010 σε τροχιά ανοδικής πορείας, κατορθώνοντας να αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει την κερδοφορία της. Σύμφωνα με την εταιρεία, βασικό όχημα ανάπτυξης αποτέλεσε ο σταθερός προσανατολισμός στην υιοθέτηση καθ’ ολοκλήρου εξαγωγικής στρατηγικής η οποία αποτέλεσε τη κυρίαρχη διέξοδο ανάπτυξης.

Η SUNLIGHT κινήθηκε το 2010 σε τροχιά ανοδικής πορείας, κατορθώνοντας να αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει την κερδοφορία της. Σύμφωνα με την εταιρεία, βασικό όχημα ανάπτυξης αποτέλεσε ο σταθερός προσανατολισμός στην υιοθέτηση καθ’ ολοκλήρου εξαγωγικής στρατηγικής η οποία αποτέλεσε τη κυρίαρχη διέξοδο ανάπτυξης.
Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT έχει στοχεύσει στη στρατηγική ανάπτυξης εκτός συνόρων, διατηρώντας ισχυρά μερίδια στις διεθνείς αγορές, μέσω 8 θυγατρικών, και διανέμοντας τα προϊόντα της σε περισσότερες από 100 χώρες.

Συγκεκριμένα, για το σύνολο του 2010, ο κύκλος εργασιών της ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT ΑΒΕΕ ανήλθε στα €117 εκατ. σημειώνοντας άνοδο κατά 18%, σε σχέση με το 2009. Η αύξηση των πωλήσεων μέσα σε μία χρονιά, που κρίνεται αντικειμενικά ως ιδιαίτερα δύσκολη, αποδίδεται στον έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό της SUNLIGHT, καθώς το 98% της παραγωγής της προορίζεται σε εξαγωγές. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDΑ) ανήλθαν σε € 5,6 εκατ.

Εξίσου δυναμική αναμένεται η πορεία της εταιρείας και το 2011 με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας στη Δυτική Ευρώπη και την ανάπτυξη της παρουσίας της στις αναπτυσσόμενες αγορές. Σε επίπεδο πωλήσεων η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT ΑΒΕΕ στοχεύει σε αύξηση της τάξης του 20% και 60% στα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDΑ).