Η SUNLIGHT κινήθηκε το 2010 σε τροχιά
ανοδικής πορείας, κατορθώνοντας να αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει την
κερδοφορία της. Σύμφωνα με την εταιρεία, βασικό
όχημα ανάπτυξης αποτέλεσε ο σταθερός προσανατολισμός στην υιοθέτηση καθ’
ολοκλήρου εξαγωγικής στρατηγικής η οποία αποτέλεσε τη κυρίαρχη διέξοδο
ανάπτυξης.
Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT έχει στοχεύσει στη στρατηγική
ανάπτυξης εκτός συνόρων, διατηρώντας ισχυρά μερίδια στις διεθνείς αγορές, μέσω
8 θυγατρικών, και διανέμοντας τα προϊόντα της σε περισσότερες από 100 χώρες.
Συγκεκριμένα, για το σύνολο του 2010, ο κύκλος
εργασιών της ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT ΑΒΕΕ ανήλθε στα €117 εκατ. σημειώνοντας άνοδο
κατά 18%, σε σχέση με το 2009. Η αύξηση των πωλήσεων μέσα σε μία χρονιά, που
κρίνεται αντικειμενικά ως ιδιαίτερα δύσκολη, αποδίδεται στον έντονο εξαγωγικό
προσανατολισμό της SUNLIGHT, καθώς το 98% της παραγωγής της προορίζεται σε
εξαγωγές. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων
(ΕΒΙΤDΑ) ανήλθαν σε € 5,6 εκατ.
Εξίσου δυναμική αναμένεται η πορεία της εταιρείας
και το 2011 με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας στη Δυτική
Ευρώπη και την ανάπτυξη της παρουσίας της στις αναπτυσσόμενες αγορές. Σε
επίπεδο πωλήσεων η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT ΑΒΕΕ στοχεύει σε αύξηση της τάξης του 20%
και 60% στα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDΑ).