Το Πεκίνο προχώρησε σε αύξηση των τιμών καυσίμων κατά 6,4% για την αμόλυβδη και κατά 7% για το ντίζελ, στη δεύτερη παρόμοια κίνηση φέτος, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το αυξημένο κόστος του αργού πετρελαίου.

Το Πεκίνο προχώρησε σε αύξηση των τιμών καυσίμων κατά 6,4% για την αμόλυβδη και κατά 7% για το ντίζελ, στη δεύτερη παρόμοια κίνηση φέτος, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το αυξημένο κόστος του αργού πετρελαίου.

Οι ξένοι αναλυτές θεωρούν ότι η απόφαση αυτή μαρτυρά πως το Πεκίνο δεν ανησυχεί πολύ για τον πληθωρισμό και κατά συνέπεια θα μπορέσει να ενισχύσει την ανάπτυξη της χώρας στο εξής. Παράλληλα όμως, οι τιμές εξακολουθούν να είναι ρυθμιζόμενες και αυτό ασκεί πιέσεις στις πετρελαϊκές της Κίνας, όπως η PetroChina, διότι δεν μπορούν να μετακυλήσουν το κόστος στους καταναλωτές.

Τα διϋλιστήρια ήδη έχουν σημειώσει ζημιές, με την Sinopec να χάνει 23,1 δις γιουάν στο πρώτο εννεάμηνο πέρυσι και η PetroChina 41,5 δις γιουάν. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος.