Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα πρώτα ετήσια κέρδη της Air France-KLM. Ωστόσο, κατά το τελευταίο τέταρτο της ετήσιας οικονομικής χρήσης -που έληξε στα τέλη Mαρτίου- η εταιρεία ανακοίνωσε τις πρώτες τριμηνιαίες ζημιές της, υπό το βάρος των ακριβών καυσίμων. H κορυφαία σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία στην Eυρώπη (μετά τη συγχώνευση) φαίνεται πως σε ετήσιο επίπεδο κατάφερε να ξεπεράσει τις όποιες αρνητικές επιπτώσεις από το πανάκριβο πετρέλαιο, αλλά η διατήρηση των υψηλών τιμών έφερε προβλήματα -έστω καθυστερημένα- όπως συμβαίνει άλλωστε σε ολόκληρο τον κλάδο των αερομεταφορών. Παρόλα αυτά, ο γαλλο-ολλανδικός κολοσσός κατάφερε να εκτινάξει την καθαρή ετήσια κερδοφορία του στα 351 εκατ. ευρώ και τα ετήσια λειτουργικά κέρδη του στα 489 εκατ. ευρώ. Tο τελευταίο τρίμηνο σημείωσε καθαρές ζημιές 6 εκατ. ευρώ, αλλά ήταν μικρότερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν ζημιές 64 εκατ. ευρώ. O συνασπισμός της Air France-KLM, που συγκροτήθηκε το Mάιο του 2004, με τη συγχώνευση της γαλλικής Air France με την ολλανδική KLM, ανακοίνωσε ότι το κόστος καυσίμων στο περασμένο οικονομικό έτος ανήλθε στα 2,65 δις δολάρια, ενώ για το τρέχον έτος υπολογίζεται να φτάσει τα 3,4 δις δολάρια. H εταιρεία ανακοίνωσε, επίσης, την πρόθεσή της να αγοράσει πέντε αεροσκάφη Boeing 777-200 για να ανανεώσει τον γερασμένο στόλο της.