Οι υψηλές τιμές πετρελαίου φαίνεται να έχουν πυροδοτήσει τη ζήτηση για υβριδικά οχήματα στην αμερικανική αγορά. Οι πωλήσεις του Toyota Prius, του πιο διάσημου υβριδικού, υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 9.850 τον Αύγουστο, ενώ οι πωλήσεις του Civic, του υβριδικού μοντέλου της Honda, τριπλασιάστηκαν την ίδια περίοδο. Τα υβριδικά αποτελούσαν, τον περασμένο μήνα, μόλις το 1,6% των συνολικών πωλήσεων Ι.Χ. στις ΗΠΑ. Σε έρευνα, ωστόσο, που διεξήγαγε η εταιρεία CNW Marketing Research, το 1/3 σχεδόν των ερωτηθέντων δήλωσε πως σκέφτεται να αγοράσει υβριδικό αυτοκίνητο - τετραπλάσιος αριθμός σε σύγκριση με τον περασμένο Ιούλιο. Τα υβριδικά οχήματα ενδείκνυνται για τις πόλεις, καθώς ο ηλεκτρικός κινητήρας τους είναι αρκετός για να δώσει ώθηση στο αυτοκίνητο και δεν καταναλώνει βενζίνη όταν αυτό είναι ακίνητο. Μάλιστα όπως εκτιμά ειδικός, με τις τιμές πετρελαίου στα σημερινά επίπεδα, ένα μοντέλο Prius εξοικονομεί περίπου 530 δολάρια το χρόνο σε βενζίνη, συγκριτικά με ένα Toyota Corolla ίδιου κυβισμού. Έτσι, η διαφορά στην τιμή των δύο αυτοκινήτων μπορεί να καλυφθεί μέσα σε μία δεκαετία. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιταχύνει, πάντως, σημαντικά την ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας. Η Toyota σχεδιάζει να εισάγει στην παγκόσμια αγορά 10 νέα μοντέλα, στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, και εκτιμά πως μέχρι τότε τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αναλογούν στο ¼ των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, δηλαδή 600.000 πωλήσεις το χρόνο. Η GM και η Daimler Chrysler, από την μεριά τους, συνεργάζονται στην ανάπτυξη μιας τεχνολογίας, η οποία θα αντικαθιστά το συμβατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με έναν μηχανισμό διπλής λειτουργίας, που θα απαιτεί μικρότερο κινητήρα και μπαταρία. (Από τους Financial Times, 5/9/05)