Το Κρατικό Συμβούλιο της Κίνας ενέκρινε τη συγχώνευση των δύο μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιριών της χώρας, της China Ocean Shipping (Group) Company (COSCO) και της China Shipping Group Co, μια επιπλέον προσπάθεια της κυβέρνησης να καταστήσει τον συγκεκριμένο κλάδο περισσότερο ανταγωνιστικό διεθνώς

Το Κρατικό Συμβούλιο της Κίνας ενέκρινε τη συγχώνευση των δύο μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιριών της χώρας, της China Ocean Shipping (Group) Company (COSCO) και της China Shipping Group Co, μια επιπλέον προσπάθεια της κυβέρνησης να καταστήσει τον συγκεκριμένο κλάδο περισσότερο ανταγωνιστικό διεθνώς.

Το νέο σχήμα θα αποτελέσει την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με μερίδιο αγοράς περίπου 8,1%, αρκετά πίσω από τις AP Moeller - Maersk A/S, Mediterranean Shipping Co SA και CMA CGM SA.

«Με την έγκριση του Κρατικού Συμβουλίου, η COSCO και η China Shipping θα αναδιαρθρωθούν». Αυτό ανέφερε χθες, Παρασκευή, στην ιστοσελίδα της η εποπτική αρχή κρατικής περιουσίας της Κίνας, χρησιμοποιώντας μια φράση που συχνά θεωρείται ότι αναφέρεται σε συγχώνευση, χωρίς, όμως, να δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες.

Από την πλευρά της, η China Shipping Network Technology Co. Ltd, η εισηγμένη μονάδα της China Shipping, ανέφερε σε ανακοίνωσή της στο χρηματιστήριο ότι η συγχώνευση θα επικεντρωθεί στην μεταφορά φορτίων, εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και στις υπηρεσίες μεταφοράς πετρελαίου.

Πρόσθεσε ότι η διαπραγμάτευση των μετοχών της στο χρηματιστήριο του Σενζέν θα ξεκινήσει και πάλι στις 14 Δεκεμβρίου.

Η διαπραγμάτευση των μετοχών των εισηγμένων μονάδων των δύο εταιριών έχει ανασταλεί από τις 10 Αυγούστου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών της Barclays, η COSCO και η China Shipping ελέγχουν μαζί περιουσιακά στοιχεία αξίας 488 δισεκ. γιουάν (76 δισεκ. δολαρίων).

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr