Επανέρχεται το σενάριο για επιβολή ειδικού τέλους στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Ειδικότερα, φήμες θέλουν την κυβέρνηση να βλέπει θετικά το μέτρο της επιβολής «πράσινου τέλους» σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερης από EURO 4 τεχνολογίας και σε όσα έχουν αγοραστεί πριν το 2010

Επανέρχεται το σενάριο για επιβολή ειδικού τέλους στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Ειδικότερα, φήμες θέλουν την κυβέρνηση να βλέπει θετικά το μέτρο της επιβολής «πράσινου τέλους» σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερης από EURO 4 τεχνολογίας και σε όσα έχουν αγοραστεί πριν το 2010.

Κύκλοι του οικονομικού επιτελείου θεωρούν ότι το μέτρο θα αποφέρει βέβαια έσοδα στον κρατικό κορβανά.

Τα σενάρια που κυκλοφορούν θέλουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών να καλούνται να καταβάλουν τουλάχιστον 50 ευρώ έως τα 2.000 κυβικά, με την επιβάρυνση να ξεπερνάει το 30% από τα 2.000 κυβικά και πάνω.

Για τα επαγγελματικά οχήματα από 1,5 τόνο και πάνω, η επιβάρυνση, σύμφωνα με το ίδιο σενάριο, θα ξεκινάει από τα 100 ευρώ.