Το νέο Passat GTE είναι το πρώτο μοντέλο τεχνολογίας plug-in hybrid της VW, το οποίο κυκλοφορεί σε εκδόσεις σεντάν και στεκιών βαγόνι. Η μονάδα παραγωγής ενέργειας απαρτίζεται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI 156 ίππων και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 218 ίππους. Μπορεί να κινηθεί για 50 χλμ. μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα

Το νέο Passat GTE είναι το πρώτο μοντέλο τεχνολογίας plug-in hybrid της VW, το οποίο κυκλοφορεί σε εκδόσεις σεντάν και στεκιών βαγόνι. Η μονάδα παραγωγής ενέργειας απαρτίζεται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI 156 ίππων και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 218 ίππους. Μπορεί να κινηθεί για 50 χλμ. μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η μέγιστη αυτονομία του, με το ρεζερβουάρ γεμάτο και την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, ανέρχεται στα 1.100 χλμ. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 1.7 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 μόλις 39 γραμ./χλμ. Με πρόγραμμα υβριδικής κίνησης, η τελική ταχύτητα είναι 225 χλμ./ώρα. Σε πρόγραμμα αμιγώς ηλεκτροκίνησης, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 130χλμ./ώρα.

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τρόποι φόρτισης της μπαταρίας του Passat GTE από εξωτερική πηγή. Και στις δύο περιπτώσεις, η φόρτιση γίνεται μέσω του βύσματος φόρτισης που βρίσκεται δίπλα στο σήμα της VW στη μάσκα του αυτοκινήτου. Με τη συμβατική μέθοδο, το καλώδιο σύνδεσης που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, συνδέεται σε μία οικιακή παροχή 230volt.

Έτσι η μπαταρία τροφοδοτείται από την οικιακή παροχή με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ισχύος 2,3 kW. Από την κατάσταση ?εντελώς άδεια?, για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας, (επίπεδο φόρτισης 100%) απαιτούνται 4 ώρες και 15 λεπτά.

Επίσης για χρήση σε σταθμούς αυτοκινήτων, η VW προσφέρει ένα ειδικό καλώδιο για wall box με βύσμα τύπου CEE, μέσω του οποίου η μπαταρία φορτίζεται με ρεύμα ισχύος 3.6 kW. Με αυτό τον τρόπο η πλήρης φόρτιση επιτυγχάνεται σε 2,5 μόνον ώρες. Όπως με το wall box, υπάρχουν επίσης και δημόσιοι σταθμοί που ανεφοδιάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ρεύμα ισχύος 3.6kW.

Η διαδικασία φόρτισης μπορεί να ξεκινήσει άμεσα πατώντας ένα πλήκτρο στο βύσμα σύνδεσης, ενώ μπορεί να γίνει και φόρτιση σε προγραμματισμένη ώρα. Η επιλογή του προγραμματισμού για την ώρα φόρτισης γίνεται μέσα από το σύστημα infotainment ή μέσω ειδικού e-Remote app στο Car-Net, που παρέχεται δωρεάν για τα 3 πρώτα χρόνια.

Το συγκεκριμένο app μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για άμεση έναρξη φόρτισης ουσιαστικά σαν τηλεχειριστήριο, ενώ έχει επίσης και τη δυνατότητα να προγραμματίσει τη θέρμανση ή την ψύξη του εσωτερικού του. Το νέο Passat GTE κοστίζει 52.000 ευρώ.