Οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς και δεν διστάζουν να απορρίψουν ακόμη και προϊόντα τα οποία παράγονται στη χώρα που ζουν, αν δεν τους ικανοποιούν τα στοιχεία τους

Οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς και δεν διστάζουν να απορρίψουν ακόμη και προϊόντα τα οποία παράγονται στη χώρα που ζουν, αν δεν τους ικανοποιούν τα στοιχεία τους.

Η πλειοψηφία των Γερμανών καταναλωτών αναλύει κάθε τι, πριν το αγοράσει και στη περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει πρόβλημα, απευθύνονται στις πανίσχυρες ενώσεις καταναλωτών για να βρουν το δίκιο τους.

Σημειώνω αυτά που συμβαίνουν στη Γερμανία για να τονίσω την σημασία που έχει η νέα επιτυχία της Opel στη γερμανική αγορά αυτοκινήτων. Η αυτοκινητοβιομηχανία που δίνει δουλειά σε δεκάδες χιλιάδες Γερμανούς και στηρίζει την οικονομία της ευρωπαϊκής χώρας με την τεράστια επιρροή σε όλο τον κόσμο, κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων κατά 26% το Μάιο στη τοπική αγορά.

Η αύξηση των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων ήρθε μετά την πώληση 21.260. Πούλησε 4.400 αυτοκίνητα περισσότερα σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η αύξηση του μεριδίου ήταν πάνω από 0,8 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε στο 7,4%ο ρυθμός αύξησης της μαρκας ήταν υπερδιπλάσιος από αυτόν που παρουσίασε συνολικά η γερμανική αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων.

Η Opel παραμένει σε ανοδική τροχιά με την πάροδο του χρόνου. Με πωλήσεις σχεδόν 103.000 επιβατικών αυτοκινήτων, πέτυχε αύξηση περίπου 13.250 μονάδων (15%) το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου. Το ίδιο διάστημα, το ποσοστό ανόδου της μάρκας ήταν υπερδιπλάσιο από τη συνολική γερμανική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,5 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας το 7,4% που είναι το καλύτερο αποτέλεσμα αυτής της περιόδου μέσα σε μία πενταετία.

Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”, το νέο Opel Astra, συνετέλεσε και πάλι ουσιαστικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί πάνω από 26.600 Astra – αύξηση περίπου 30% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Το Opel Mokka τώρα είναι ένα ακόμα εχέγγυο επιτυχίας. Οι πωλήσεις του επιτυχημένου SUV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 40% μόνο το Μάιο, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατάταξη μηνιαίων πωλήσεων και πρώτου πενταμήνου του 2016 στην κατηγορία SUV B.

«Το μέλλον συνεχίζει να διαγράφεται ευνοϊκό για την Opel. Είμαι σίγουρος ότι τα νέα μοντέλα μας θα δώσουν πρόσθετη ώθηση στιςπωλήσεις μας. Ιδιαίτερα λόγω του ότι το νέο Opel Mokka X διατίθεται για παραγγελία στη Γερμανία από τις αρχές της εβδομάδας» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales της Opel στη Γερμανία.

Στην Ελλάδα η Opel, συνεχίζει την πολύ καλή πορεία της με μερίδιο που ξεπερνά το 9% για το 5-μηνο Ιαν-Μάιος 2016 (πωλήσεις επιβατικών προς ιδιώτες). «Στην πολύ καλή πορεία της Opel, αιχμή του δόρατος είναι το νέο Astra, το οποίο οδηγεί την κούρσα στην κατηγορία του, τόσο στις πωλήσεις προς ιδιώτες, όσο και σε αυτές προς εταιρικούς πελάτες, τεκμηριώνοντας με αυτόν τον τρόπο την καθολική αποδοχή του Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 2016 από το ελληνικό αγοραστικό κοινό.», δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Μάρκετινγκ της GM Hellas.