Σύμφωνα με ανταποκρίσεις διεθνών πρακτορείων από το Όσλο η Νορβηγία σχεδιάζει την κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσεως μέχρι το 2025. Ήδη περίπου το 24% των αυτοκινήτων της χώρας είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ η χώρα αυτή πρωτοπορεί στην παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας, με τουλάχιστο 99% της ηλεκτροδοτήσεως να προέρχεται από τον υδροηλεκτρισμό

Σύμφωνα με ανταποκρίσεις διεθνών πρακτορείων από το Όσλο η Νορβηγία σχεδιάζει την κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσεως μέχρι το 2025. Ήδη περίπου το 24% των αυτοκινήτων της χώρας είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ η χώρα αυτή πρωτοπορεί στην παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας, με τουλάχιστο 99% της ηλεκτροδοτήσεως να προέρχεται από τον υδροηλεκτρισμό. Εάν η πρότασις υλοποιηθεί, η Νορβηγία Θα καταστεί μια από τις πλέον φιλικές στο περιβάλλον χώρες, καθώς η αύξησις των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θεωρείται ως σημαντικός παράγων για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος από τα οχήματα που κινούνται με βενζίνη και ντήζελ προκαλούν συσσώρευση των αερίων του θερμοκηπίου, ενώ η ρύπανσις από τα καυσαέρια προκαλεί σοβαρές βλάβες στην υγεία.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται να έχουν κυρίαρχη παρουσία στους δρόμους μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να φθάσουν τα 41 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο από το 2040. Είναι ενδεικτικό ότι ο όμιλος της VW επιδιώκει την πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έως το 2025 προκειμένου να ανταποκριθεί στα αυστηρότερα κριτήρια για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος των αυτοκινήτων. «Η υπό επεξεργασία νομοθεσία σε πολλές περιοχές του κόσμου σημαίνει ότι κάθε μεγάλος κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να προσφέρει ηλεκτροκίνηση», επεσήμανε χαρακτηριστικά στέλεχος της VW. Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών του ομίλου VW, αναμένεται να προσφέρουν αυτονομία που θα φθάνει έως και τα 500χλμ., ενώ ήδη οι ιθύνοντες του γερμανικού ομίλου φέρονται να διερευνούν το ενδεχόμενο εξελίξεως και μιας δεύτερης ηλεκτρικής πλατφόρμας, η οποία θα προορίζεται για τα μεγαλύτερα και πιο πολυτελή μοντέλα.

Εκτός Ευρώπης, η Ιαπωνία διαθέτει περισσότερους σταθμούς φορτίσεως από πρατήρια βενζίνης, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από τη Nissan. Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι υπάρχουν πάνω από 40.000 θύρες φορτίσεως σε εθνικό επίπεδο, σε σύγκριση με λιγότερα από 35.000 βενζινάδικα. Η κυβέρνησις δίδει επιδοτήσεις στους ανθρώπους που αγοράζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, δημιουργώντας ένα δίκτυο δημοσίων και ιδιωτικών σταθμών φορτίσεως. «Ένα σημαντικό στοιχείο της συνεχούς αναπτύξεως της αγοράς είναι η ανάπτυξις της υποδομής φορτίσεως», εξήγησε ο Τζόσεφ Πήτερ, της Nissan.

Σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg, μέσα σε έξι χρόνια, το κόστος αποκτήσεως ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι φθηνότερο από την αγορά και συντήρηση ενός συμβατικού μοντέλου που κινείται με βενζίνη ή ντίζελ. Όπως αναφέρεται , αυτό θα συμβεί ακόμη και αν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων κατά τα επόμενα έτη. Οι βελτιώσεις στην τεχνολογία των μπαταριών σημαίνουν ότι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία μπορεί να ταξιδεύσει μέχρι και τα 350 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση.