Δεν θα υπάρξει ζήτημα με την παροχή έκπτωσης στους λογαριασμούς της ΔΕΗ στους πελάτες που πλήρωσαν τους λογαριασμούς τους μέσω των ΕΛΤΑ, λόγω της καθυστέρησης απόδοσης των χρημάτων προς την επιχείρηση.
Αυτό απαντούν τα ΕΛΤΑ, σύμφωνα με το dikaiologitika.gr, με έγγραφο τους που μεταβιβάστηκε στην Βουλή και σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο η ΔΕΗ χαρακτηρίζεται από την διοίκηση των ΕΛΤΑ ως σημαντικός πελάτης με μακροχρόνια και υποδειγματική σχέση συνεργασίας.
Το θέμα που προέκυψε στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων των ΕΛΤΑ έναντι της ΔΕΗ και συγκεκριμένα στην απόδοση ποσών από είσπραξη λογαριασμών ρεύματος ΔΕΗ, σύμφωνα με την διοίκηση των ΕΛΤΑ οφείλεται σε δυσλειτουργίες που προέκυψαν κατά τη μετάβαση στο σύστημα του διατραπεζικού συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ (DIAS Credit Transfer).
Μέχρι την επίλυση του τεχνικού προβλήματος προτάθηκε στη ΔΕΗ η αποστολή του αρχείου στο οποίο αποτυπώνονται οι πελάτες που έχουν εξοφλήσει τους λογαριασμούς τους προκειμένου η ΔΕΗ να μην εκτεθεί στους πελάτες της και αυτοί να μην χάσουν τις εκπτώσεις συνέπειας (15%).
Επισημαίνεται ακόμα ότι τα ΕΛΤΑ είναι σε διαρκή συνεργασία με τη ΔΕΗ για την τακτοποίηση του θέματος, έχουν ήδη έχει καταβάλει ποσό ύψους 7 εκατ. ευρώ και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια και ενεργούν με στόχο τη διευθέτηση του θέματος που προέκυψε.