Η ΔΕΗ προκήρυξε διαγωνισμό για την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας και επιχειρηματικού σχεδίου για την είσοδο της στην αγορά φυσικού αερίου, στο πλαίσιο της διαφοροποίησης των δραστηριοτήτων της που αναπτύσσει (και) για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την -υποχρεωτική- μείωση του μεριδίου της στη λιανική ηλεκτρισμού κάτω του 50% μέχρι το 2020

Η ΔΕΗ προκήρυξε διαγωνισμό για την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας και επιχειρηματικού σχεδίου για την είσοδο της στην αγορά φυσικού αερίου.

Το επιχειρηματικό σχέδιο θα διαρθρώνεται σε τρεις άξονες:

1) Ανάλυση αγοράς προμήθειας (retail) φυσικού αερίου, διαμόρφωση στρατηγικής δραστηριοποίησης στην αγορά αυτή και ανάπτυξη Επιχειρησιακού Σχεδίου.

2) Διαμόρφωση στρατηγικής στη χονδρεμπορική αγορά φυσικού αερίου.

3) Ανάλυση υποδομών συμπιεσμένου ΦΑ (CNG), υγροποιημένου ΦΑ (LNG) και δικτύων Διανομής φυσικού αερίου και κατάρτιση μελετών σκοπιμότητας για τη δραστηριοποίηση στις εν λόγω αγορές στις γεωγραφικές περιοχές που θα υποδείξει η ΔΕΗ.

Το φυσικό αέριο είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής που αναπτύσσει η ΔΕΗ για να διεισδύσει σε νέες δραστηριότητες και να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις από την -υποχρεωτική- μείωση του μεριδίου της στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού κάτω του 50% μέχρι το 2020.

Ήδη, υπενθυμίζεται ότι έχει υπογράψει με τη ΔΕΠΑ μνημόνιο συνεργασία για την τροφοδοσία περιοχών της δυτικής και νησιωτικής Ελλάδας που δεν διαθέτουν δίκτυα, με υγροποιημένο (LNG) ή και συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Τα πλήρη στοιχεία του διαγωνισμού μπορείτε να τα δείτε  εδώ.