Στρατηγική «λίφτινγκ» του στόλου της Aegean Shipping Management ακολουθεί ο Γιώργος Mελισσανίδης, με πωλήσεις πλοίων και κατασκευή νέων. O γιος του Δημήτρη Mελισσανίδη προχώρησε πρόσφατα στην πώληση του MR2 τάνκερ, "Jenny", κατασκευής του 2002 και χωρητικότητας 45.861 dwt έναντι ποσού 9,5 εκατ. δολαρίων
Στρατηγική «λίφτινγκ» του στόλου της Aegean Shipping Management ακολουθεί ο Γιώργος Mελισσανίδης, με πωλήσεις πλοίων και κατασκευή νέων. 

O γιος του Δημήτρη Mελισσανίδη προχώρησε πρόσφατα στην πώληση του MR2 τάνκερ, "Jenny", κατασκευής του 2002 και χωρητικότητας 45.861 dwt έναντι ποσού 9,5 εκατ. δολαρίων. Aγοραστής εμφανίζεται να είναι μια εταιρία ινδονησιακών συμφερόντων.

Πέρυσι, άλλη μια ινδονησιακή ναυτιλιακή, η Soechi Lines, είχε αγοράσει το δεξαμενόπλοιο "Aegean Poulopom" για το ποσό των 10,5 εκατ. δολ. Tην περσινή χρονιά ο Γιώργος Mελισσανίδης, ο οποίος κρατά το «πηδάλιο» της Aegean Ship Management είχε βάλει στο orderbook των κινέζικων ναυπηγείων Cosco Zhoushan παραγγελία για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων τύπου aframax έναντι συνολικού τιμήματος της τάξεως των 110 εκατ. δολ.

Tα συγκεκριμένα aframaxes πρόκειται να τα παραλάβει η ναυτιλιακή εταιρία μέσα στο 2018. Όσοι γνωρίζουν πάντως, τον Γιώργο Mελισσανίδη υποστηρίζουν ότι έχει κληρονομήσει το δυνατό αισθητήριο του πατέρα του και δρα γρήγορα και αποτελεσματικά. Στο μεταξύ η Aegean Marine Petroleum Network από την οποία πριν από λίγο καιρό αποχώρησε ο Δημήτρης Mελισσανίδης κινείται στο χρηματιστηριακό ταμπλό στα 5,40 δολάρια.

(Πηγή: dealnews.gr)