Η Watt + Volt έχει σήμερα 50.000 οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες και
στοχεύει να τους διπλασιάσει ως το τέλος του έτους, ενώ εντός του 2018 είκοσι
νέα καταστήματα ανά την Ελλάδα θα προστεθούν στα 10 που λειτουργούν ήδη.
Αυτά
σημείωσε ο
πρόεδρος και διευθύνων
σύμβουλος της Watt + Volt, Αναστάσιος Παπαναγιώτου μιλώντας σήμερα στο πλαίσιο
εκδήλωσης της εταιρείας, σημειώνοντας ότι τον Απρίλιο η Watt + Volt σκοπεύει
να διεισδύσει και στην αγορά φυσικού αερίου παρέχοντας συνδυασμένες προσφορές
ρεύματος και αερίου στους καταναλωτές.
Η
διοίκηση της Watt + Wolt, η οποία κάνει κυρίως εισαγωγές ηλεκτρικής
ενέργειας, έδωσε έμφαση στις ψηφιακές εφαρμογές που διαθέτει προς τους πελάτες
της και στην παροχή ενεργειακών υπηρεσιών, ως τα κύρια όπλα που τη
διαφοροποιούν σε σχέση με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της.
Η
Watt + Wolt παρέχει την εφαρμογή MyWatt μέσω κινητής τηλεφωνίας αλλά και
την παροχή της υπηρεσίας Smart Everything για τις βιομηχανίες, τον αγροτικό
τομέα και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις, όπου μέσω αυτής είναι εφικτός ο
εντοπισμός των απωλειών ενέργειας και η εξοικονόμηση κόστους.
Παράλληλα,
ο κ. Παπαναγιώτου υπογράμμισε ότι η εταιρεία, λόγω του ανταγωνισμού στην αγορά
ηλεκτρικής ενέργειας, έχει οδηγηθεί στο να προσφέρει πακέτα ηλεκτρικού ρεύματος
ακόμη και σε τιμές κάτω του κόστους. Όπως σημείωσε, τα τιμολόγια κάτω του
κόστους εντοπίζονται στη μέση τάση, δηλαδή σε μεγάλες βιομηχανίες και αλυσίδες
καταστημάτων, όπου τα συμβόλαια κλείνουν ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ των
ενδιαφερομένων προμηθευτών.
Αντίστοιχα,
στη χαμηλή τάση (νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις) υπάρχει το φαινόμενο των
μετακινούμενων πελατών. Δηλαδή οι καταναλωτές σπάνε τα συμβόλαια που έχουν
υπογράψει για να επωφεληθούν από τις προσφορές που τρέχουν κατά διαστήματα στην
αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με χαμηλότερες τιμές ή/και με πρόσθετες παροχές
πέραν της ενέργειας.
Ο κ.
Παπαναγιώτου εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις πιθανές επιπτώσεις του
έντονου ανταγωνισμού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αν επαναληφθεί το φαινόμενο
εξόδου από την αγορά εναλλακτικών προμηθευτών (όπως είχε συμβεί πριν από λίγα
χρόνια),τότε η αγορά θα κλείσει για μεγάλο χρονικό διάστημα αντί να
απελευθερωθεί. Προέβλεψε ότι το 2018 θα είναι δύσκολο για την αγορά ηλεκτρικής
ενέργειας, ενώ αποκάλυψε πως ήδη γίνονται συζητήσεις μεταξύ εναλλακτικών
προμηθευτών για εξαγορές και συγχωνεύσεις προκειμένου να ενισχύσουν τη θέση
τους στην αγορά.
Ο
επικεφαλής της εταιρείας προσδιόρισε τρεις βασικές αιτίες για τις οποίες
καθυστερεί το περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας παρά τους
στόχους που έχουν τεθεί από το μνημόνιο. Σε αυτές περιλαμβάνονται:
- η
έκπτωση 15% που παρέχει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες της
- η
έλλειψη επαρκών ελέγχων για τις ρευματοκλοπές και
- τα
ρυθμιστικά μέτρα, όπως αυτά για την αποζημίωση διαθεσιμότητας ισχύος και την
ενίσχυση των ανανεώσιμων πηγών που επιβαρύνουν τους προμηθευτές.
Απαντώντας
σε ερώτηση για τις δημοπρασίες λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ
(ΝΟΜΕ), τόνισε ότι πρέπει να διασφαλιστεί πως οι ποσότητες ενέργειας που διατίθεται
μέσω αυτών θα καταλήγουν στην εγχώρια αγορά και όχι να γίνονται εξαγωγές σε
άλλες χώρες.