Σχεδόν το ένα πέμπτο (18,1%) του αλιευτικού στόλου των 28 χωρών της ΕΕ το 2016 καταγράφηκε στην Ελλάδα και ακολουθεί η Ιταλία με 14,7% και η Ισπανία με 11,1%, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat. Ωστόσο, κατά μέσο όρο τα ελληνικά πλοία ήταν μικρά, με μέσο μέγεθος 4,7 μικτούς τόνους (πολύ μικρότερα από τον μέσο όρο της ΕΕ-28 με 19 τόνους) και η μέση ισχύς του κινητήρα τους ήταν 28,4 κιλοβάτ το 2016 (έναντι ΕΕ-28 μέση τιμή 75,7 κιλοβάτ)
Σχεδόν το ένα πέμπτο (18,1%) του αλιευτικού στόλου των 28 χωρών της ΕΕ το 2016 καταγράφηκε στην Ελλάδα και ακολουθεί η Ιταλία με 14,7% και η Ισπανία με 11,1%, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat. Ωστόσο, κατά μέσο όρο τα ελληνικά πλοία ήταν μικρά, με μέσο μέγεθος 4,7 μικτούς τόνους (πολύ μικρότερα από τον μέσο όρο της ΕΕ-28 με 19 τόνους) και η μέση ισχύς του κινητήρα τους ήταν 28,4 κιλοβάτ το 2016 (έναντι ΕΕ-28 μέση τιμή 75,7 κιλοβάτ).

Όσον αφορά τη χωρητικότητα, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο είχαν το 2016 τον μεγαλύτερο αλιευτικό στόλο, αντιπροσωπεύοντας το 53,8% της συνολικής χωρητικότητας και το 55,9% της ισχύος του κινητήρα.

Στη Φινλανδία ο αριθμός των πλοίων, αυξήθηκε κατά 13,6% το 2016 σε σύγκριση με το 2015, αλλά μειώθηκε κατά 4,6% από το 2008 έως το 2016.

Σύμφωνα πάντα με τα ίδια στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας για το έτος 2016, ο ισπανικός αλιευτικός στόλος ήταν μακράν ο μεγαλύτερος (338 χιλιάδες ακαθάριστοι τόνοι το 2016 ή 21,2% της συνολικής ολικής χωρητικότητας της ΕΕ-28) όσον αφορά την ολική χωρητικότητα και ακολουθεί η Γαλλία (173 χιλιάδες ακαθάριστοι τόνοι ή 10,9% της ΕΕ- 28), η Ιταλία (157 χιλιάδες ακαθάριστοι τόνοι ή 9,9% της ΕΕ-28) και οι Κάτω Χώρες (132 χιλιάδες ακαθάριστοι τόνοι ή 8,3% της ΕΕ των 28).