Στην έννοια της εμπιστοσύνης βασίζεται η digital καμπάνια
της ZeniΘ, του 1ο παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, η οποία, σύμφωνα
με την εταιρεία, είανι εμπνευσμένη από τις σχέσεις εμπιστοσύνης που η ZeniΘ χτίζει
εδώ και 18 χρόνια με τους πελάτες της».
«Η έννοια της εμπιστοσύνης αποτελεί βασική αξία της
εταιρείας και κεντρικό πυλώνα της επικοινωνίας της. Σ’ αυτή την έννοια
στηρίχθηκαν και οι ιστορίες εμπιστοσύνης τριών αναγνωρισμένων προσωπικοτήτων.
Τρεις διακεκριμένοι Έλληνες μιλούν σε videos που φιλοξενούνται στα
social media στο
YouTube
και το
website
της εταιρείας για το πώς η εμπιστοσύνη που έδειξαν σε κάποιον κατά τη διάρκεια
της πορείας τους τους οδήγησε σε κορυφαίες στιγμές επιτυχίας. Γιατί η
εμπιστοσύνη πάντα επιβραβεύεται!», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στις Ιστορίες Εμπιστοσύνης, ο Παραολυμπιονίκης κολύμβησης
Αντώνης Τσαπατάκης, ο
ηθοποιός
Δημήτρης Μακαλιάς
και ο σεφ-παρουσιαστής
Βασίλης Καλλίδης μιλούν για τον
ρόλο που έπαιξε η εμπιστοσύνη στη ζωή τους, περιγράφοντας μια προσωπική τους
ιστορία και το πώς αυτή τους βοήθησε να φτάσουν στην κορυφή.
Ο κ.
Mάνος Εξαρχουλάκος,
Διευθυντής
Marketing
και Επικοινωνίας της
ZeniΘ,
δήλωσε:
«Η εμπιστοσύνη θέλει χρόνο για να επιτευχθεί, θέλει να την
καλλιεργείς συνέχεια, αλλά μετά κρατάει για μια ζωή. Όπως ακριβώς και οι
σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης που χτίσαμε με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες
μας εδώ και 18 χρόνια».
Όπως αναφέρεται την ανακοίνωση, «η ZeniΘ αναζητά καθημερινά
αφορμές για να διατηρεί ενεργή τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Στο
πλαίσιο αυτό, επιβραβεύει με δώρα τους followers της σελίδας της στο Facebook
σε μια σειρά διαγωνισμών με αφορμή τις τρεις ιστορίες! Για τη συμμετοχή στο
διαγωνισμό αρκεί να επισκεφτεί κάποιος την
επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook,
και να κάνει
mention
έναν φίλο ή φίλη του που εμπιστεύθηκε και τον βοήθησε σε μια σημαντική στιγμή
της ζωής του!»