Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου της Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) από την έκταση του Ελληνικού θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου, όπως προβλέπει απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη

Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου της Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) από την έκταση του Ελληνικού θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου, όπως προβλέπει απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.

Δεν έχει ακόμη βρεθεί ο νέος χώρος

Αν και ο χώρος για το νέο αμαξοστάσιο δεν έχει βρεθεί ακόμη, σύμφωνα με την απόφαση του κ. Σπίρτζη η ολοκλήρωση των διαδικασιών μετεγκατάστασης της οργανικής μονάδας της ΟΣΥ από το χώρο του ακινήτου του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού θα γίνει έως 30 Ιουνίου 2018 «με ευθύνη των εμπλεκόμενων φορέων, διασφαλίζοντας ταυτοχρόνως την αδιάλειπτη και ακώλυτη παροχή του συγκοινωνιακού έργου» όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Με νεότερη απόφαση θα προβλεφθεί η κάλυψη της δαπάνης για την μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου της ΟΣΥ, που καλύπτει έκταση 80.000 τ.μ και φιλοξενεί περισσότερα από 350 λεωφορεία. Μένει βέβαια, να φανεί, εάν εντός των επόμενων τριών μηνών θα καταστεί εφικτή η ολοκλήρωση της διαδικασίας, δεδομένου ότι ακόμη δεν έχει βρεθεί ο κατάλληλος χώρος για τη φιλοξενία του δεύτερου μεγαλύτερου αμαξοστασίου της εταιρείας (μετά από αυτό στην περιοχή Αγ. Ι. Ρέντη).

Η ΟΣΥ διαθέτει συνολικά 13 αμαξοστάσια από τα οποία όλα με εξαίρεση αυτό στο Ελληνικό, που έχει παραχωρηθεί από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, είναι ιδιόκτητα.

Προϋπόθεση για την μητροπολιτική παρέμβαση στο Ελληνικό

Η μετεγκατάσταση της ΟΣΥ, όπως και άλλων φορέων, αποτελούν μία από τις συμβατικές προϋποθέσεις για να ξεκινήσει η μητροπολιτική παρέμβαση στο Ελληνικό που εκτιμάται ότι θα απορροφήσει συνολικά κεφάλαια ύψους 8 δισ. ευρώ.

Η διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας καζίνο, η έγκριση των πολεοδομικών μελετών διά Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων, η έκδοση των απαιτούμενων εγκρίσεων δόμησης, η διανομή του δικαιώματος κυριότητας μεταξύ των συνιδιοκτητών, η μεταβίβαση στην Ελληνικό Α.Ε. των εμπραγμάτων δικαιωμάτων επί του ακινήτου και η κύρωση της σύμβασης παραχώρησης από τη Βουλή ανήκουν στις πιο σημαντικές εκκρεμότητες που πρέπει να τακτοποιηθούν για να ξεκινήσει το έργο.