Η συμφωνία θα δώσει το δικαίωμα στη γερμανική εταιρεία και στις άλλες μάρκες του ομίλου να αποκτήσουν πρόσβαση σε τμήματα που βασίζονται στην τεχνογνωσία της Hyundai η οποία συσσωρεύτηκε από την ανάπτυξη του ix35 Fuel Cell SUV και του διαδόχου του, Nexo.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη συνάψει πολυετές συμφωνητικό πολλαπλών αδειών εκμετάλλευσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, καλύπτοντας, έτσι, ένα ευρύ φάσμα στοιχείων και τεχνολογιών.
Ο διευθυντής ανάπτυξης της Audi, Πέρτερ Μέρντενς, δήλωσε ότι η συνεργασία θα βοηθήσει να υπάρξουν σημαντικές ανακαλύψεις στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Ήδη στην κατασκευή των κυψελών καυσίμου εμπλέκεται εδώ και καιρό από την πλευρά της Hyundai η εταιρεία Chungju της Νότιας Κορέας, η οποία έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 3.000 πλήρων μονάδων. Μια μονάδα αποτελείται από στοίβες καυσίμων, κινητήρες κίνησης, ηλεκτρονικά εξαρτήματα ισχύος και μονάδες παροχής υδρογόνου.
Τα οχήματα κυψελών καυσίμου, που κινούνται με δεξαμενές υδρογόνου και τεχνολογία κυψελών καυσίμου, δεν εκπέμπουν ρύπους, παρά μόνο θερμότητα και νερό και θεωρούνται ότι στο μέλλον θα αποτελέσουν τους σημαντικότερους αντιπάλους των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Άλλωστε τα νέα όρια εκπομπών των ρύπων από το 2025, θα δημιουργήσουν μεγαλύτερη ανάγκη προώθησης των αυτοκινήτων υδρογόνου. Ήδη η Hyundai ξεκίνησε να πουλάει αρκετά τέτοια οχήματα, ενώ αναμένεται τα επόμενα χρόνια αυτή η τάση θα ανέβει κατακόρυφα.
Υπενθυμίζεται ότι η General Motors και η Honda συνεργάζονται και αυτές για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Τα πρώτα μοντέλα αναμένεται να πουληθούν το 2020, ενώ σε αυτό τον τομέα η BMW συνεργάζεται με την Toyota.