Βάσει των προσφορών που κατέθεσαν την λίστα των υποψήφιων μειοδοτών καταλαμβάνουν οι εταιρείες GD Infrastrutture (έκπτωση 42,41%), η Μυτιληναίος (έκπτωση 39,63%) και η Intrakat (έκπτωση 39,52%).
Η οδική σύνδεση Ακτίου - Αμβρακίας, μήκους 48,5 χλμ., δημοπρατήθηκε το 2009 ως τέσσερις εργολαβίες, με ανάδοχο στις τρεις πρώτες την ΑΕΓΕΚ και την Consorzio Stabile Italimprese στην τέταρτη.
Ωστόσο, οι εργασίες δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ-λόγω οικονομικών προβλημάτων των αναδόχων σε συνδυασμό με την αργή υλοποίηση των μελετών-με αποτέλεσμα το έργο να παραμείνει ημιτελές. Πλέον, η κοινοπραξία Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ καλείται να αποπερατώσει, μέσω της εργολαβίας-"σκούπας", όπως αποκαλείται στην αγορά, τις υπολειπόμενες εργασίες του οδικού άξονα.
Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία αποτελεί τον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού και αναμένεται να συμβάλλει στην καλύτερη επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αμβρακικού.
(capital.gr)