Όπως ανέφερε χθες από το βήμα της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, ο κ. Κωνσταντίνος Κουβαράς, αναπληρωτής πρόεδρος & εντεταλμένος σύμβουλος του ομίλου, «τα έργα που διεκδικούμε και αναλαμβάνουμε στην εγχώρια αγορά είναι ολοένα και λιγότερα, πλην ειδικών περιπτώσεων με εξασφαλισμένη διεθνή χρηματοδότηση, όπως για παράδειγμα ο αγωγός ΤΑΡ, κάτι που συμβαίνει λόγω του ότι ο ανταγωνισμός οδηγεί σε προσφορές με ιδιαίτερα υψηλές εκπτώσεις, με αποτέλεσμα και το κέρδος να είναι συμπιεσμένο.
Για το 2018, στα κλασικά δημόσια έργα, η εταιρεία θα στρέψει το ενδιαφέρον της επιλεκτικά σε εκείνα που θα της εξασφαλίσουν ανεκτά περιθώρια κέρδους», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Για το 2018, ο όμιλος προσδοκά στον υψηλό ρυθμό εκτέλεσης των έργων στο Ιράκ και το Κατάρ που ανέλαβε πέρυσι και φέτος θα αποδώσουν σημαντικά έσοδα, όπως επίσης και σε νέες συμβάσεις ΣΔΙΤ. Ηδη, πριν από λίγες ημέρες κι έπειτα από τέσσερα χρόνια, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για τη μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στην Ηλεία (θα χρηματοδοτηθεί με πόρους του ΕΣΠΑ, ύψους 17 εκατ. ευρώ), μια συνολική επένδυση της τάξεως των 33 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία αναμένει παρόμοια έργα ΣΔΙΤ σε όλη την Ελλάδα, ιδίως όμως στην Αττική.
Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2017, ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης ενισχύθηκε κατά 24,4% σε 673 εκατ., από 541,2 εκατ. ευρώ κατά το 2016. Ωστόσο, ο όμιλος δεν κατόρθωσε ούτε πέρυσι να αποφύγει τις ζημίες, έστω κι αν τελικά αυτές ήταν κατά πολύ χαμηλότερες του 2016, καθώς δεν ξεπέρασαν τα 10,6 εκατ., από 43,2 εκατ. ευρώ το 2016. Κύριος λόγος για την εξέλιξη αυτή ήταν το ότι το 2017 διαγράφηκαν μόλις 4,6 εκατ. επισφαλών απαιτήσεων και άλλων προβλέψεων, έναντι 30,5 εκατ. ευρώ το 2016.
(«Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», 29/06/2018)