Όταν ρωτήθηκε σχετικά, ο ίδιος απάντησε ότι ο όμιλος «παρακολουθεί τις εξελίξεις και όταν ωριμάσει το ζήτημα της αποκρατικοποίησης θα αποφασίσει της κινήσεις του».
Για τον αναπληρωτή CEO της Motor Oil, η συνέχιση του επενδυτικού προγράμματος για την τεχνολογική αναβάθμιση του διυλιστηρίου της, που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες μονάδες διύλισης, παγκοσμίως, παραμένει πρωταρχικός στόχος του ομίλου, παράλληλα με τη διατήρηση της ανεξαρτησίας της στην αγορά.
Έχοντας επενδύσει πάνω από 1,2 δισ. ευρώ, από το 2001, ο Όμιλος διύλισης πετρελαίου έχει αυξήσει τη ικανότητά του, από τα 115.000 βαρέλια ημερησίως, σε 185.000 βαρέλια. Οι συνολικές πωλήσεις της Motor Oil υπερβαίνουν τη συνολική παραγωγή του διυλιστηρίου της, με αποτέλεσμα ο βαθμός απασχόλησης των μονάδων του να διατηρείται στο 100%.
Πάνω από το 75% των πωλήσεων του διυλιστηρίου εξάγεται, ενώ το 90% των πωλήσεων στο εσωτερικό, διοχετεύεται προς τις θυγατρικές εταιρείες λιανικής εμπορίας υγρών καυσίμων που διαθέτει ο όμιλος, δηλαδή, την Coral, με 700 πρατήρια στην Ελλάδα που φέρουν το εμπορικό σήμα Shell, την Avin, με 500 πρατήρια στην Ελλάδα που φέρουν το εμπορικό σήμα Avin και άλλα 200 πρατήρια που φέρουν το εμπορικό σήμα Cyclon.
Η εταιρεία εστιάζει στην περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου της στον τομέα λιανικής εμπορίας υγρών καυσίμων, μέσω των δικτύων Shell και Avin-Cyclon που διαθέτει. Παράλληλα, απέκτησε τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης της Revoil, στην Καβάλα, επιβεβαιώνοντας τον εξαγωγικό προσανατολισμό της Motor Oil. Επιπροσθέτως, πριν από ένα χρόνο η Motor Oil εισήλθε και στον κλάδο του upstrea, μέσω της Motor Oil Vegas Upstream Limited που εδρεύει στην Κύπρο και στην οποία συμμετέχει με ποσοστό 65%.
Μιλώντας στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για την εξαγορά της nrg, ο κ. Τζαννετάκης αναφέρθηκε στην επικείμενη αποκρατικοποίηση των Ελληνικών Πετρελαίων, τονίζοντας πως όλοι οι ενδιαφερόμενοι είναι μεγάλοι και σοβαροί οίκοι, με συνέπεια να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός που θα αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα για όλους και για τους καταναλωτές.
Όσον αφορά στα μελλοντικά σχέδια της Motor Oil, έδωσε βαρύτητα στην ανάπτυξη των logistics, με στόχο την αγορά των Βαλκανίων, με την επέκταση του λιμανιού και την κατασκευή νέων δεξαμενών στο διυλιστήριο Κορίνθου, καθώς και στη διασύνδεσή του με το σιδηροδρομικό δίκτυο, που συμφωνήθηκε «έπειτα από οκταετείς προσπάθειες», όπως είπε.
Ερωτηθείς, ακόμη, για το κατά πόσο ο όμιλος είναι διατεθειμένος να διανείμει, φέτος, special divident, ο κ. Τζεννετάκης είπε πως η πάγια πολιτική της Motor Oil είναι να διανέμει σταθερό μέρισμα. "Είμαστε ένα νοικοκυρεμενο μαγαζί", είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Ο κ. Πέτρος Τ. Τζαννετάκης γεννήθηκε το 1955. Σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Surrey και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές σπουδές του, με θέμα τα Οικονομικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Πανεπιστήμιο του Sussex. Εργάζεται στην Εταιρεία από το 1986 ενώ, εκτός από αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος των διυλιστηρίων Motor Oil Hellas Κορίνθου Α.Ε., εκτελεί, επίσης, χρέη οικονομικού συμβούλου-συντονιστή για τον όμιλο Βαρδινογιάννη.