Συγκεκριμένα, στο κείμενο της προσφυγής το οποίο έχει στη διάθεσή του το energia.gr, αναφέρεται ότι η Euroasia αιτείται της ακύρωσης:
α) της τεκμαιρόμενης σιωπηρής απόρριψης εκ μέρους της ΡΑΕ της αίτησης αναθεώρησης (Ι- 246642/03.10.2018) της Euroasia κατά της υπ' αριθ. πρωτ. 816/2018 απόφασης της ΡΑΕ,
β) της τεκμαιρόμενης σιωπηρής απόρριψης εκ μέρους της ΡΑΕ της αίτησης αναθεώρησης (Ι-248139/31.10.2018) της Euroasia κατά της υπ' αριθ. πρωτ. 838/2018 απόφασης της ΡΑΕ,
γ) της τεκμαιρόμενης σιωπηρής απόρριψης εκ μέρους της ΡΑΕ της αίτησης αναθεώρησης (Ι-253001/17.01.2019) της Euroasia κατά της υπ' αριθ. πρωτ. 1190/2018 απόφασης της ΡΑΕ και
δ) κάθε μεταγενέστερης και συναφής των ανωτέρω, πράξης ή παράλειψης της Ρυθμιστικής Αρχικής Ενέργειας, ιδίως της υπ' αριθ. 150/2019 απόφασης της ΡΑΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προσφυγή κοινοποιήθηκε από την Euroasia στον ΑΔΜΗΕ και την ‘Αριάδνη’ Interconnection, τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας της Κύπρου, αλλά και προς τη Γενική Διεύθυνση Ενέργειας της Κομισιόν και τον Οργανισμό Συνεργασίας των Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας (ACER), γεγονός που αναδεικνύει την πρόθεση της Euroasia να εμπλέξει ενεργότερα στο ζήτημα που έχει προκύψει τους ευρωπαϊκούς φορείς, σε αντίθεση με την ελληνική κυβέρνηση, η οποία μάλλον προσπαθεί να υποβαθμίσει τη διένεξη με την Euroasia στα ευρωπαϊκά fora.
Ενδεικτική, εξάλλου, ήταν και η ‘λακωνική’ αναφορά του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος αρκέστηκε να σχολιάσει ότι οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί από την ελληνική πλευρά ώστε να αναλάβει την ηλεκτρική διασύνδεση Αττική – Κρήτη η «Αριάδνη» του ΑΔΜΗΕ είναι τεκμηριωμένες και «πατάνε γερά».
Ο κ. Σταθάκης υποστήριξε ότι οι νομικές κινήσεις που πιθανόν κάνει ή θα κάνει η Εuroasia Interconnector δεν πρόκειται να έχουν κανένα αποτέλεσμα και το έργο θα υλοποιηθεί «έγκαιρα, εντός των χρονοδιαγραμμάτων».