Τη σχετική έγκριση έδωσε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας με τις εργασίες να ξεκινούν άμεσα εντός του 2019 και ήδη ο εργολάβος που έχει επιλεγεί (Technip) εξετάζει τις τελικές λεπτομέρειες. Σύμφωνα με τον αναπληρωτή CEO, η επένδυση, που θα έχει ολοκληρωθεί το 2021, αναμένεται να προσθέσει από 90 μέχρι 100 εκ. ευρώ στα EBITDA του Ομίλου.
Το κυριότερο αποτέλεσμα της νέας επένδυσης είναι ότι δεν θα αυξηθεί η συνολική δυναμικότητα της παραγωγής του διυλιστηρίου στην Κόρινθο, αφού η νέα παραγωγή θα προκύψει από την αναβάθμιση των μονάδων που σήμερα παράγουν προϊόντα με χαμηλότερο περιθώριο, ιδίως νάφθα. Μετά την αναβάθμιση οι εν λόγω μονάδες θα παράγουν σε ποσοστό 90%, βενζίνη υψηλών οκτανίων και κηροζίνη που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αεροπορικών καυσίμων.
Ο κ. Τζαννετάκης απέφυγε να παράσχει περισσότερες πληροφορίες για τη χρηματοδότηση και αρκέστηκε να γνωστοποιήσει ότι το μεγαλύτερο τμήμα των δαπανών, θα διατεθεί κατά τα έτη 2020 και 2021.