για την προώθηση της πράσινης ναυτιλίας, καθώς με τα ισχύοντα δεδομένα δεν φαίνεται να καλύπτει τις προϋποθέσεις που έχει θεσπίσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), σχετικά με τη μείωση των ρύπων κατά 50% έως το 2050, έναντι των ορίων που ίσχυαν το 2008, εν τούτοις οι αρχές της Σιγκαπούρης είναι αποφασισμένες να υιοθετήσουν το σχέδιο, μέσω της παροχής κινήτρωνμε στόχο να ενθαρρυνθεί η χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου στα πλοία.
Σύμφωνα με στοιχεία της Αρχής Λιμένα, το LNG αποτελεί το πλέον καθαρό και πράσινο καύσιμο, όπως και την πιο βιώσιμη λύση για την κίνηση των πλοίων από οποιοδήποτε άλλο καύσιμο εν χρήση.
Υπό αυτό το πρίσμα οι τοπικές αρχές επενδύουν στην κατασκευή υποδομών υγροποιημένου φυσικού αερίου και αναμένουν να παραλάβουν δύο φορτηγά πλοία LNG Bunker, με τα οποία θα εκτελείται το έργο της τροφοδοσίας των πλοίων.