Σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη του υπουργείου, «θα παρέχεται, μέσω της μίσθωσης, η δυνατότητα αλλαγής του οχήματος, όχι της χρήσης», όπως αναφέρει ο Φώτης Φωτεινός στο metaforespress.gr.
Η διάταξη αυτή στοχεύει στην ανανέωση του στόλου φορτηγών, λεωφορείων και ταξί, με γνώμονα την οδική ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών στην Ελλάδα είναι τα 18,8 έτη, έναντι 12 στην Ευρώπη, ενώ στα ταξί γύρω στα 10 με 11 έτη, σύμφωνα με υπολογισμούς του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).