Σύμφωνα με την BMW στις αρχές του έτους είχε παρατηρηθεί αύξηση των πωλήσεων, ωστόσο "από τον Φεβρουάριο, η επίδραση της πανδημίας είχε ήδη οδηγήσει σε σημαντική μείωση των πωλήσεων στην Κίνα. Μέχρι τον Μάρτιο, οι επιδράσεις της πανδημίας ήταν ξεκάθαρα ορατές στα στοιχεία των πωλήσεων σε Ευρώπη και ΗΠΑ”.
Παράλληλα η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ακόμη ότι περίπου το 80% των καταστημάτων της λιανικής στην Ευρώπη και το 70% στις ΗΠΑ, ήταν προσωρινά κλειστό εξαιτίας της πανδημίας του Covid 19.
Οι πωλήσεις της BMW στην Κίνα, υποχώρησαν 30,9% στην περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, ενώ υποχώρησαν κατά 18,3% στην Ευρώπη και 17,45% στις Ηνωμένες Πολιτείες.