Το πακέτο διάσωσης 9 δισ. ευρώ από το γερμανικό κράτος προς τον εθνικό αερομεταφορέα Deutsche Lufthansa έχει "κολλήσει" προς το παρόν σε διαπραγματεύσεις της τελευταίας στιγμής προκειμένου να εξασφαλιστεί η έγκρισή του από τις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με πηγές του πρακτορείου Bloomberg. Το χρονοδιάγραμμα της πώλησης από πλευράς της γερμανικής κυβέρνησης του μεριδίου που θα αποκτήσει μέσω του πακέτου διάσωσης

είναι μία από τις λεπτομέρειες που μένει να καθοριστούν, ανέφερε μία εκ των πηγών, ενώ ακόμη ένα ζήτημα φαίνεται να ανακύπτει με τον χρόνο αποπληρωμής.

H Lufthansa θα έχει προθεσμία τριών ετών για την επιστροφή των χρημάτων που θα λάβει, ενώ η ίδια φέρεται να επιθυμούσε αποπληρωμή σε μεγαλύτερο εύρος χρόνου, όπως ανέφερε η Bild am Sonntag την Κυριακή.  Ο CEO, Carsten Spohr,  είχε δηλώσει ότι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θα αποπλήρωνε περί το 1 δισ. ευρώ ετησίως.

Με βάση το σχέδιο διάσωσης, η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα καταστεί ο μεγαλύτερος μέτοχος της Lufthansa. Η έγκριση του σχεδίου "κολλά", όπως φαίνεται, σε διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την οριστικοποίηση των λεπτομερειών.

Η μετοχή της Lufthansa σημείωνε νωρίτερα άνοδο της τάξης του 1,8% στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης. Η μετοχή έχει χάσει το 50% της αξίας της από τις αρχές του έτους, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να έχει υποχωρήσει στα 3,9 δισ. ευρώ.

(capital.gr)