την περασμένη εβδομάδα, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της RMV, καθηγητή Knut Ringat, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alstom Γερμανίας και Αυστρίας, δρα Jοrg Nikutta, και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας λειτουργίας του βιομηχανικού πάρκου Infraserv Hοchst. Η Alstom προμηθεύει τους συρμούς κυψελών καυσίμου που θα χρησιμοποιήσει η RMV, ενώ η Infraserv Hοchst, εταιρεία λειτουργίας του βιομηχανικού πάρκου, έχει αναλάβει την κατασκευή και τη λειτουργία του σταθμού καυσίμων.
Με 27 οχήματα, η ένωση μεταφορών Ρήνου - Μάιν καταγράφει παγκόσμιο ρεκόρ, καθώς δεν υπάρχει πουθενά αλλού τόσο μεγάλος στόλος κυψελών καυσίμου στις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες, με το ύψος της συνολικής παραγγελίας να έχει ανέλθει στα 500 εκατ. ευρώ. Τα τρένα κυψελών καυσίμου «Coradia iLint» της Alstom, τα οποία χάρη στην αυτονομία τους, που φτάνει έως και τα 1.000 χιλιόμετρα, μπορούν να ταξιδέψουν μια ολόκληρη μέρα στο δίκτυο της RMV, θα αντικαταστήσουν τους ντιζελοκίνητους συρμούς που παρήγγειλε η θυγατρική της RMV, Fahma, στις γραμμές της Φραγκφούρτης. Το πρώτο επιβατικό τρένο που τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου και κινείται πλήρως απαλλαγμένο από εκπομπές, είναι αθόρυβο και αποβάλλει μόνο υδρατμούς και νερό συμπύκνωσης.
Τέλος, η Infraserv Hοchst, εταιρεία λειτουργίας του Industriepark Hοchst, έκτασης 4,6 τετραγωνικών χιλιομέτρων, δραστηριοποιείται στον κλάδο της τεχνολογίας υδρογόνου και κυψελών καυσίμου επί σειρά ετών. Ο πρώτος σταθμός καυσίμου υδρογόνου για αυτοκίνητα τέθηκε σε λειτουργία το 2006.
(Από τη Ναυτεμπορική)