Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην ΑVIN το 2022, θα μπορεί να καίει συμβατικό καύσιμο και ο Όμιλος Βαρδινογιάννη θα αποφασίσει ποιο χαμηλό σε co2 καύσιμο θα χρησιμοποιήσει όσο η βιομηχανία τροφοδοσίας καυσίμων εξελίσσεται.
Σύμφωνα με τον technical manager της AVIΝ, τον Μιχάλη Ανδρουλάκη, η αμμωνία φαίνεται ότι θα είναι το πιο διαδεδομένα προσιτό και πολλά υποσχόμενο ουδέτερο καύσιμο όσο αφορά της απανθρακοποίηση της ναυτιλίας η οποία έχει ως στόχο την απάλειψη της εκπομπής αερίων από τα πλοία της τα επόμενα 30 χρόνια.
Το πλοίο της AVIN θα έχει μηχανή τύπου MAN ME και χώρο για τη μελλοντική εγκατάσταση δεξαμενών καυσίμων για αποθήκευση LNG ή αμμωνίας.