Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κεφάλαια για να αναβαθμίσει το σύστημα που έχει αναπτύξει έτσι ώστε να εφαρμοστεί σε μεγάλα αεροσκάφη με τουλάχιστον 50 επιβάτες. Το τελευταίο μοντέλο έχει στο εσωτερικό του περίπου 19 καθίσματα. Σημειώνεται ότι το υδρογόνο αποτελεί βασικό καύσιμο για τη μείωση των εκπομπών των αεροσκαφών περιορίζοντας τη μόλυνση της ατμόσφαιρας. Ο συγκεκριμένος γύρος χρηματοδότησης έρχεται σε συνέχεια γύρου που ολοκλήρωσε η εταιρεία στα τέλη της περασμένης χρονιάς αντλώντας συνολικά 38 εκατ. δολάρια.
Στον προηγούμενο γύρο, η εταιρεία άντλησε κεφάλαια από τη βρετανική κυβέρνηση, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενίσχυση της τεχνολογίας της ZeroAvia και στην ενσωμάτωσή της σε μικρά αεροσκάφη. Στον συγκεκριμένο γύρο συμμετείχαν η Horizons Ventures του δισεκατομμυριούχου Li Ka-shing, η British Ariways, το επενδυτικό κεφάλαιο που στηρίζει ο Μπιλ Γκειτς, Breakthrough Energy Ventures, το Ecosystem Integrity Fund, η Royal Dutch Shell, η Summa Equity και η βρετανική Systemiq. «Εχουμε ένα σχέδιο δράσης που απευθύνεται σε όλο και μεγαλύτερα αεροσκάφη», επεσήμανε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της startup Val Miftakhov, αποκαλύπτοντας πως «σκεφτόμασταν ότι θα αναπτύξουμε μεγαλύτερα αεροσκάφη σε ένα με δύο χρόνια. Ωστόσο, υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον, που αποφασίσαμε να επιταχύνουμε τα πλάνα μας».
kathimerini.gr