στις 28 χώρες μελέτησε, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών. Αρκετές εταιρείες ορυκτών καυσίμων και εταιρείες πετρελαίου υποστηρίζουν επιδοτήσεις για το μπλε υδρογόνο.
Τόσο το ανανεώσιμο όσο και το «μπλε» υδρογόνο παραμένουν λίγο περισσότερο από μια ιδέα μέχρι σήμερα. Περίπου το 95% του υδρογόνου των Ηνωμένων Πολιτειών είναι «γκρίζο» ή προέρχεται από φυσικό αέριο και δεν έχει σύστημα δέσμευσης για τις εκπομπές CO2 που προκύπτουν.
Οι περισσότερες αναλύσεις δείχνουν ότι το μπλε υδρογόνο θα ήταν αρκετές φορές φθηνότερο για την παραγωγή, από το ανανεώσιμο υδρογόνο, αλλά η ανάλυση του BNEF προβλέπει ότι η κατάσταση θα αλλάξει σημαντικά κατά την επόμενη δεκαετία. Μέχρι το 2050, έγραψαν οι αναλυτές της εταιρείας, το ανανεώσιμο υδρογόνο θα είναι ακόμη φθηνότερο από το «γκρι» είδος, βυθίζοντας τόσο χαμηλά όσο 67 σεντ ανά χιλιόγραμμο στις ΗΠΑ, σε σύγκριση με 1,19 $ / kg για το γκρίζο υδρογόνο.
«Οι εταιρείες που σήμερα ασχολούνται με την παραγωγή υδρογόνου από ορυκτά καύσιμα με CCS θα έχουν το πολύ δέκα χρόνια», δήλωσε ο Martin Tengler, επικεφαλής αναλυτής υδρογόνου της BNEF, σε σχόλια που περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση της ανάλυσης. «Τελικά αυτά τα περιουσιακά στοιχεία θα είναι φθηνότερα, όπως συμβαίνει σήμερα με τον άνθρακα στον τομέα της ενέργειας.»
Ένα βασικό όριο τιμών για την ευρεία υιοθέτηση του ανανεώσιμου υδρογόνου, στο μυαλό των ερευνητών της βιομηχανίας και της ενέργειας, είναι 2 $ ανά κιλό. Αυτό είναι το σημείο-στόχος για ερευνητές υδρογόνου του Τμήματος Ενέργειας και Βιομηχανίας, για το Green Hydrogen. Μέχρι το 2030, το κόστος του ανανεώσιμου υδρογόνου στις ΗΠΑ θα κυμαίνεται από 1,21 $ έως 1,93 $ ανά χιλιόγραμμο, ανάλογα με το είδος του ηλεκτρολύτη που χρησιμοποιείται για τη διάσπαση του υδρογόνου από το νερό, έγραψε ο Meredith Annex, επικεφαλής της έρευνας για την απελευθέρωση από τον άνθρακα στο BNEF, σε ένα ηλεκτρονικό μήνυμά του προς το E&E News.