Το πράσινο υδρογόνο χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της προσπάθειας ρεκόρ και η μέση κατανάλωση καυσίμου ήταν 0,55 kg / 100km, με το Mirai να μπορεί να αποθηκεύει 5,6 kg υδρογόνου.
Το νέο Mirai είναι το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου δεύτερης γενιάς από την Toyota. Προσφέρει περισσότερη απόδοση, πιο κομψό και πιο δυναμικό σχεδιασμό και νέα δυναμική οδήγηση σε σύγκριση με το προϊόν πρώτης γενιάς.
Επιπλέον, η αυξημένη απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου, μαζί με την υψηλότερη χωρητικότητα αποθήκευσης υδρογόνου και την καλύτερη αεροδυναμική, συμβάλλουν στην αύξηση του εύρους οδήγησης στα περίπου 650 χλμ. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, με χρόνο ανεφοδιασμού λιγότερο από 5 λεπτά με ανεφοδιασμό 700 bar σταθμός.
Για να επιτύχουν αυτό το ρεκόρ απόστασης στα 1003 χλμ., Οι οδηγοί υιοθέτησαν ένα στυλ «οικολογικής οδήγησης», αλλά καμία ειδική τεχνική που δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τους καθημερινούς οδηγούς.
Yδρογόνο στην καρδιά του Beyond Zero
Το Beyond Zero επισημαίνει ότι οι μηδενικές εκπομπές δεν είναι ο προορισμός της Toyota. Είναι απλώς ένα βήμα στο ταξίδι ηλεκτροκίνησης της Toyota για να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για όλους: πέρα από τις εκπομπές, πέρα από τους περιορισμούς, πέρα από τις προσδοκίες και πέρα από τα εμπόδια.
Το Mirai καταδεικνύει με σαφήνεια την πτυχή «πέρα από τις εκπομπές» επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κινητικότητας μηδενικών εκπομπών, παρέχοντας ταυτόχρονα ασφάλεια, άνεση, εκτεταμένη εμβέλεια και ευκολία επαναφόρτισης.
Επιπλέον, το υδρογόνο, ως αξιόπιστος και άφθονος πόρος για τη μεταφορά και αποθήκευση ενέργειας, αποτελεί μια ισχυρή ευκαιρία για τη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας.
Το υδρογόνο μπορεί να προσφέρει κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, όχι μόνο στις οδικές μεταφορές, αλλά και στα τρένα, τα σκάφη και τα αεροσκάφη, καθώς και την παραγωγή ενέργειας για βιομηχανίες, εταιρείες και νοικοκυριά.
Από αυτή την άποψη, η Toyota υποστηρίζει πολλές πρωτοβουλίες για τον εκδημοκρατισμό και τη διαφοροποίηση εφαρμογών κυψελών καυσίμου: ηλεκτρικές γεννήτριες (EODev), σκάφη (Hynova), ταξί (Hype), λεωφορεία (RATP και Caetano), φορτηγά (Hino), πόλη υδρογόνου (Woven City ) και άλλες χρήσεις.
4 οδηγοί
Τέσσερις οδηγοί ολοκλήρωσαν την προσπάθεια ρεκόρ με έναν εξ αυτών τον Victorien Erussard, τον ιδρυτή και επικεφαλής του Energy Observer.
Το Energy Observer, με το οποίο η Toyota είναι συνεργάτης, είναι το πρώτο σκάφος εξοπλισμένο με κυψέλη καυσίμου Toyota, για αυτόνομη ενέργεια, μηδενικές εκπομπές και λειτουργεί ως εργαλείο επικοινωνίας και ως ερευνητικό εργαστήριο για την ενεργειακή μετάβαση. Η Energy Observer έχει πλέον εξελιχθεί σε μια εταιρεία που ασχολείται με την εξερεύνηση και τις καινοτομίες. Πρόσφατα παρουσίασε το ολοκαίνουργιο εκθεσιακό χωριό του αφιερωμένο στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το υδρογόνο στο Παρίσι.
Κατά τη διάρκεια αυτής της εκδήλωσης, ο Πύργος του Eifel φωτίστηκε για πρώτη φορά από πράσινο υδρογόνο, χάρη στη γεννήτρια υδρογόνου GEH2® που αναπτύχθηκε από τον οργανισμό εκκίνησης EODev, του οποίου η Toyota είναι μέτοχος.
Ο James Olden, μηχανικός της Toyota Motor Europe, Maxime le Hir, διευθυντής προϊόντων Mirai και Marie Gadd, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Toyota France ήταν οι άλλοι 3 οδηγοί.
Δηλώσεις
Frank Marotte, Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota France
«Είναι μια καταπληκτική πρόκληση που πετύχαμε με το νέο Mirai. Εσωτερικά, είναι η νοοτροπία του Start Your Impossible, που ξεπερνά τα όριά μας, που μας οδηγεί και το αποδείξαμε ξανά σήμερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες της Toyota France και της Toyota Europe, καθώς και του Victorien στο Energy Observer, με τους οποίους μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα και την ίδια φιλοδοξία. Με ισχυρές συνεργασίες θα μπορέσουμε να συμβάλουμε σε μια καλύτερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον κοινωνία. Έχοντας υπόψη τη φιλοδοξία της Toyota να πάει στο μυαλό «Πέρα από το μηδέν»: πάρτε μια θέση για το μέλλον ».
Victorien Erussad, ιδρυτής και αρχηγός του Energy Observer
«Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω πάρει αυτή την πρόκληση 1000 χιλιομέτρων πέρα από το τιμόνι του νέου Mirai. Η Toyota ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας υδρογόνου και η συνεργασία μας ενισχύεται κάθε χρόνο. Ως πρώην αγωνιστής ανοιχτού ωκεανού, πρέπει να αντιμετωπίσω προκλήσεις και ευχαριστώ θερμά τον Frank Marotte και τις ομάδες του που με πήραν σε αυτήν την περιπέτεια μηδενικών εκπομπών, δείχνοντας ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο και ότι η κινητικότητα του υδρογόνου είναι εδώ σήμερα! "
Γεγονότα και αριθμοί
Η απόσταση που διανύθηκε με ένα γέμισμα υδρογόνου: 1003 χλμ
Μέση κατανάλωση υδρογόνου: 0,55 kg / 100km
Υπόλοιπο εύρος (όπως υποδεικνύεται από το ενσωματωμένο σύστημα πληροφοριών): 9 km