Η Renault Group έχει στόχο να μειώσει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στην προσπάθειά της έχει εντάξει και τα επαγγελματικά οχήματα, όπως τα LCV, τα οποία απαιτούν μεγαλύτερη εμβέλεια και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού, λειτουργικές απαιτήσεις τις οποίες οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου εξυπηρετούν.
Η ενσωματωμένη τεχνολογία υδρογόνου HYVIA συμπληρώνει την τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την εμβέλεια του οχήματος στα 500 χλμ. με γρήγορο χρόνο επαναφόρτισης 3 λεπτών. Αυτά τα πλεονεκτήματα ταιριάζουν ιδιαίτερα σε ορισμένες χρήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν τις κανονιστικές προκλήσεις των κέντρων πόλεων από τον άνθρακα.
Τα πρώτα τρία οχήματα κυψελών καυσίμου που κυκλοφόρησαν στην αγορά από τη HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα Renault Master, θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021 και θα συνοδεύονται από την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και την παροχή πράσινου υδρογόνου.
Η Plug Power είναι ηγέτης στις λύσεις που εξυπηρετούν την παροχή υδρογόνου, με 110 σταθμούς. Έχει τη δυνατότητα διανομής περισσότερων από 40 τόνων υδρογόνου την ημέρα. Η εταιρεία είναι τεχνολογικός ηγέτης στις λύσεις πράσινου υδρογόνου με ηλεκτρόλυση.
Η Renault είναι πρωτοπόρος στην αξιοποίηση του υδρογόνου από το 2014 με περισσότερα από 100 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στον δρόμο. Στόχος είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 30% στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με κινητήρα υδρογόνου στην Ευρώπη έως το 2030. ΑΠΕ-ΜΠΕ