Σε σχέση με το Solar Impulse 2 το Skydweller δεν διαθέτει κοκπιτ, απόφαση που πήραν οι κατασκευαστές ώστε να αυξήσουν τον χώρο εξοπλισμού και ωφέλιμου φορτίου που θα αυξάνουν τις πτητικές δυνατότητες του σκάφους. Το αεροσκάφος θα διαθέτει συνολικό άνοιγμα φτερών 80 μέτρων. Τα φτερά θα είναι καλυμμένα με φωτοβολταϊκά πάνελ αλλά στο σκάφος θα υπάρχει και μια δεύτερη πηγή καυσίμων με κυψέλες υδρογόνου. To σκάφος θα κινείται με 185 χλμ./ώρα σε ύψος 15 χιλιάδων μέτρων.
«Αρχικά θα δοκιμάσουμε την αυτόνομη πτητική ικανότητα του αεροσκάφους, στην συνέχεια θα δούμε την αυτόνομη διαδικασία απογείωσης και προσγείωσης και αν όλα πάνε καλά θα δοκιμάσουμε την αντοχή του και τον στόχο των 90 ημερών συνεχούς πτήσης» αναφέρει ο Ρόμπερτ Μίλερ, διευθύνων σύμβουλος της Skydweller Aero.
Το σκάφος προορίζεται κατά κύριο λόγο για να αναλαμβάνει αποστολές παρακολούθησης και καταγραφής δεδομένων αντίπαλων στόχων αλλά θα μπορεί να μεταφέρει και περίπου 800 κιλά φορτίου το οποίο θα προωθεί όπου είναι απαραίτητο όχι μόνο σε στρατιωτικές μονάδες αλλά πιθανώς και σε περιπτώσεις κάποιας φυσικής ή άλλης καταστροφής σε σημεία που είναι δύσκολο να φτάσει βοήθεια με άλλο τρόπο.
naftemporiki.gr