Eκμεταλλευόμενα τη συγκυρία των χαμηλότερων τιμών του αργού, τις τελευταίες εβδομάδες, νοτιοκορεατικά και κινεζικά διϋλιστήρια εξασφάλισαν ποσότητες της τάξης των 5 εκατ. βαρελιών αμερικανικού πετρελαίου Mars για τον Σεπτέμβριο.

Παράλληλα, και άλλοι τύποι όπως το πιο γνωστό West Texas Intermediate (WTI) αλλά και το West Texas Light (WTL) που προτιμώνται από ασιάτες αγοραστές έχουν διακρατηθεί για την ίδια περιοχή όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές της αγοράς.

Η μαζική αυτή στροφή σε διαφόρους τύπους αμερικανικού αργού οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στο συνεχιζόμενο περιορισμό της προσφοράς από τους παραγωγούς της Μέσης Ανατολής, σε συνδυασμό με την αεργοπορημένη είσοδο στην αγορά και ποσοστήτων πετρελαίου από το Ιράν.

Η Unipec ναύλωσε το υπερ -δεξαμενόπλοιο Cosnew Lake για να φορτώσει αργό από τις εγκαταστάσεις της Λουιζιάνα, στις 23 Σεπτεμβρίου, όπως αναφέρει το Refinitiv Eikon, με την εταιρεία να σχεδιάζει να ναυλώσει και ένα πλοίο Suezmax για τις αρχές του ίδιου μήνα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα υπάρχουν ποσότητες μεταξύ 2 εκατ. - 4 εκατ. βαρελιών αργού πετρελαίου Mars που παραμένουν εκτός διαπραγμάτευσης και οι οποίες θα μπορούσαν να διοχετευθούν, με τη σειρά τους σε ασιατικές αγορές, υποστηρίζουν traders. «Το αμερικανικό αργό είναι αρκετά πιο φθηνό έναντι του ανταγωνισμού και οι εξαγωγές των ΗΠΑ αυξήθηκαν χάρη σε αυτή τη διαφορά", υποστήριξε στέλεχος της αγοράς.