τους τρόπους με τους οποίους ο συγκεκριμένος τομέας εμπορεύεται τους «πράσινους» δασμούς ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές.
Προειδοποιώντας ότι σχεδιάζει να αυστηροποιήσει τους κανόνες για να εμποδίσει τις εταιρείες να υπερβάλλουν στα περιβαλλοντικά οφέλη των «πράσινων» τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας - μια τακτική μάρκετινγκ γνωστή ως greenwashing - το επιχειρηματικό τμήμα είπε ότι η έρευνα θα επικεντρωθεί στο αν οι ετικέτες όπως «100% ανανεώσιμες» ή «πράσινες» ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Έως και εννέα εκατομμύρια βρετανικά νοικοκυριά είναι σε «πράσινες» τιμές, με περισσότερες από τις μισές από όλες τις νέες συμφωνίες που ξεκίνησαν οι πάροχοι ενέργειας να έχουν πλέον περιβαλλοντικά οφέλη.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις είναι επί του παρόντος σε θέση να διαφημίσουν τα τιμολόγιά τους ως «πράσινα» ακόμη και αν μέρος της ενέργειας που παρέχουν προέρχεται από ορυκτά καύσιμα, τα οποία τα στοιχεία της βιομηχανίας έχουν προειδοποιήσει ότι οι κίνδυνοι παραπλανούν τους καταναλωτές.