Akio Toyoda -Toyota: Έως 5,5 εκατομμύρια Θέσεις Εργασίας θα Χαθούν αν Γίνουν όλα τα Αυτοκίνητα Ηλεκτρικά

Akio Toyoda -Toyota: Έως 5,5 εκατομμύρια Θέσεις Εργασίας θα Χαθούν αν Γίνουν όλα τα Αυτοκίνητα Ηλεκτρικά
energia.gr
Τετ, 22 Σεπτεμβρίου 2021 - 08:33

Σε μία ζοφερή πρόβλεψη για το μέλλον προχώρσε ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Akio Toyoda, ο οποίος προειδοποίησε ότι εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιοηχανία θα μπορούσαν να τεθούν σε κίνδυνο εάν η ιαπωνική κυβέρνηση ακολουθήσει απαρέγκλιτα τη φιλόδοξα σχεδι'α της για την προώθηση της ουδετερότητας του άνθρακα. Ως πρόεδρος της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ο Toyoda εξήγησε ότι η θεμελιώδης στροφή προς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βλάψει τη μεταποιητική βιομηχανία της εταιρείας καθώς η Ιαπωνία προωθεί την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050.

 

«Η Ιαπωνία είναι μια χώρα που εξαρτάται από τις εξαγωγές», δήλωσε η Toyota. «Επομένως, η ουδετερότητα του άνθρακα ισούται με το πρόβλημα απασχόλησης της Ιαπωνίας. Ορισμένοι πολιτικοί λένε ότι κάθε αυτοκίνητο πρέπει να μετατραπεί σε ηλεκτρικό, ή η βιομηχανία κατασκευής είναι ξεπερασμένη, αλλά δεν το πιστεύω. Προκειμένου να προστατευθεί το έργο και η ζωή των Ιαπώνων, πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να οικοδομήσουμε ένα μέλλον που θα είναι σύμφωνο με τις προσπάθειες που έχουμε κάνει μέχρι τώρα. "

Σύμφωνα με το Autonews, ο κ. Toyoda είπε ότι η Ιαπωνία παράγει περίπου 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως, περίπου το 50% των οποίων εξάγεται. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η χώρα θα μπορούσε να παράγει 8 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα και οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των PHEV, ετησίως το 2030, αλλά αν σταματήσει η παραγωγή τους θα διαλυθεί η αγορά εργασίας.

«Αυτό σημαίνει ότι θα χαθούν περισσότερες από 8 εκατομμύρια μονάδες και η αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει να χάσει τις περισσότερες από τις 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας», επέμεινε ο Toyoda. «Αν λένε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο εχθρός, δεν θα μπορούσαμε να παράγουμε σχεδόν κανένα αυτοκίνητο» τόνισε χαρακτηριστικά.

Τα Toyota Hybrid car εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική τεχνολογία γέφυρας για τα EV, ειδικά σε αγορές όπου δεν υπάρχει σημαντική υποδομή φόρτισης.

«Στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, ο εχθρός είναι το διοξείδιο του άνθρακα, όχι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης» τόνισε ο Toyoda. "Η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα απαιτεί πρακτικές και βιώσιμες πρωτοβουλίες σε διαφορετικές καταστάσεις σε διαφορετικές χώρες και περιοχές."