Η αεροπορική βιομηχανία υιοθέτησε έναν στόχο εξάλειψης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε καθαρή βάση έως το 2050, στόχος που θα απαιτήσει την εξισορρόπηση της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής με την ανάγκη τόνωσης της ζήτησης μετά την πανδημία του Covid-19. Οι τρέχοντες στόχοι των αεροπορικών εταιρειών δεν είναι αρκετά φιλόδοξοι, δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών(ΙΑΤΑ) Γουίλι Γουόλς 

στην ετήσια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη Βοστώνη τη Δευτέρα. Ταυτόχρονα, είπε ότι η βιομηχανία θα χρειαστεί βοήθεια για να καλύψει το εκτιμώμενο κόστος των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων μετάβασης από καύσιμα αεριωθούμενων ορυκτών.

"Για την αεροπορία, το καθαρό μηδέν είναι μια τολμηρή δέσμευση", δήλωσε ο Walsh. «Αλλά είναι επίσης απαραίτητο», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Οι αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση για να σημειώσουν γρήγορη πρόοδο προς τη μείωση των εκπομπών, παρόλο που η τεχνολογική εξέλιξη, όπως τα αεροσκάφη με υδρογόνο, είναι χρόνια μακριά. Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες και η βιομηχανία ενέργειας έχουν σημειώσει απτή πρόοδο στο να γίνουν πιο πράσινες, τα εκτεταμένα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης της αεροπορίας και τα προνόμια ασφάλειας σημαίνουν ότι η αλλαγή ήταν πιο αργή.