στην ετήσια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη Βοστώνη τη Δευτέρα. Ταυτόχρονα, είπε ότι η βιομηχανία θα χρειαστεί βοήθεια για να καλύψει το εκτιμώμενο κόστος των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων μετάβασης από καύσιμα αεριωθούμενων ορυκτών.
"Για την αεροπορία, το καθαρό μηδέν είναι μια τολμηρή δέσμευση", δήλωσε ο Walsh. «Αλλά είναι επίσης απαραίτητο», επισήμανε χαρακτηριστικά.
![](https://www.energia.gr/media/inlinepics/IATA2.jpg)
Οι αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση για να σημειώσουν γρήγορη πρόοδο προς τη μείωση των εκπομπών, παρόλο που η τεχνολογική εξέλιξη, όπως τα αεροσκάφη με υδρογόνο, είναι χρόνια μακριά. Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες και η βιομηχανία ενέργειας έχουν σημειώσει απτή πρόοδο στο να γίνουν πιο πράσινες, τα εκτεταμένα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης της αεροπορίας και τα προνόμια ασφάλειας σημαίνουν ότι η αλλαγή ήταν πιο αργή.