Ιαπωνική Αντεπίθεση: Toyota, Mazda, Subaru, Kawasaki και Yamaha Κρατούν Ζωντανούς τους Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης

Ιαπωνική Αντεπίθεση: Toyota, Mazda, Subaru, Kawasaki και Yamaha Κρατούν Ζωντανούς τους Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης
energia.gr
Παρ, 19 Νοεμβρίου 2021 - 09:19

Η Toyota σχημάτισε μια ομάδα εταιρειών που θα εργαστούν για να βελτιώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική εποχή. Ο συνασπισμός θα αναπτύξει καύσιμα με ουδέτερο άνθρακα. Η Mazda, η Subaru και η Toyota θα αναπτύξουν έναν κινητήρα που θα λειτουργεί με βιοντίζελ ενώ οι εταιρείες μοτοσυκλετών Yamaha και Kawasaki θα εξελίξουν ενα κινητήρα υδρογόνου.

Η Toyota πρόσφατα χαρακτηρίστηκε η αυτοκινητοβιομηχανία που «εμποδίζει» περισσότερο τα μέτρα που αποσκοπούν στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής.

Τα τελευταία νέα από την εταιρεία δεν θα βοηθήσουν αυτή τη φήμη, καθώς η Toyota ανακοίνωσε ότι έχει δημιουργήσει έναν συνασπισμό με τέσσερις άλλες ιαπωνικές εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας για να προωθήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική εποχή.

Η Toyota θα συνεργαστεί με τη Mazda, τη Subaru, την Kawasaki και τη Yamaha για να κρατήσει ζωντανό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια, αναπτύσσοντας μεθόδους που θα τους καταστήσουν λιγότερο ρυπογόνους.

Αυτές οι μέθοδοι θα περιλαμβάνουν καύσιμα με ουδέτερο άνθρακα, τα οποία θα αναπτυχθούν από κοινού και από τις πέντε εταιρείες και νέες τεχνολογίες κινητήρων.

Η Toyota και η Mazda θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν έναν κινητήρα Skyactiv-D 1,5 λίτρων που θα λειτουργεί με βιοντίζελ και η Subaru θα συνεργαστεί με την Toyota για την ανάπτυξη καυσίμων που προέρχονται από βιομάζα για χρήση στον αγώνα αντοχής της σειράς Super Taikyu.

Η Yamaha και η Kawasaki θα συνδυάσουν την τεχνογνωσία τους για να αναπτύξουν έναν κινητήρα υδρογόνου για μοτοσυκλέτες.

Το υδρογόνο θα συνεχίσει να παίζει μεγάλο ρόλο στο μέλλον της Toyota, παρά την περιορισμένη επιτυχία του Mirai που οφείλεται στην έλλειψη υποδομής υδρογόνου σε όλη τη χώρα.

Η Toyota και η Subaru θα παρουσιάσουν και τα δύο τα πρώτα τους ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία το επόμενο έτος, αλλά οι εταιρείες δεν θέλουν να διαθέσουν όλους τους πόρους τους σε μια μορφή προώθησης οχημάτων, καθώς πιστεύουν ότι άλλες λύσεις θα μπορούσαν να είναι βιώσιμες για αυτές.